۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین تیم فوتبال شمس‌آذر سبب نشاط اجتماعی مردم قزوین است
کد خبر: ۳۶۱۵۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

تیم فوتبال شمس‌آذر سبب نشاط اجتماعی مردم قزوین است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در نشست صمیمی با اعضای تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: تیم فوتبال شمس‌آذر نقش مؤثری در افزایش نشاط مردم استان دارد.

تیم فوتبال شمس‌آذر سبب نشاط اجتماعی مردم قزوین است
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست صمیمی با اعضای تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین، ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) بزرگمرد عالم جوانمردی است، کدام ورزشکار و کدام مملکت جوانمردی مانند امیرالمؤمنین (ع) دارد؟ این فرصتی است که شما را نسبت به رقبایی که با آن حضرت ارتباط ندارند پیشتاز می‌کند، در عرصه‌های بین‌المللی، ورزشکاران ما امیرالمؤمنین (ع) را دارند، این مهم آن‌ها را جلو می‌برد.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: یاد امام راحل و آن عزیزانی که زحمات زیادی کشیدند تا این انقلاب به ثمر نشست را گرامی می‌داریم، ان‌شاءالله همه شما مشمول دعای شهدا باشید، شهدا خیلی مؤثر هستند، همان زمانی که به میدان می‌روید، اگر به یکی از شهدا توسل کنید، دست قدرت و حمایت این عزیزان کاملاً در موفقیت شما محسوس خواهد بود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند در قرآن کریم فرمود همه قدرت‌ها فقط متعلق به خداست؛ بنابراین ما اگر بخواهیم قدرت تحصیل کنیم باید تمام حواسمان به خدا باشد.



نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خدای متعال فرمود همه سربلندی‌ها، پیروزی‌ها، عزت‌ها و افتخارها فقط دست خداست، ما وقتی حواسمان به این مهم باشد با وضو به میدان می‌رویم، ذکر، یاد، توسل و توکل به خدا در جان ما موج می‌زند، مشخص است که در این صورت قدم‌های جدی‌تر و توفیقات خیلی بالاتری را می‌توانیم داشته باشیم.

وی تأکید کرد: وقتی بسته‌ای نورانی به نام تقوا را باز می‌کنیم، می‌بینیم که تقوا دو چیز برای ما به ارمغان می‌آورد، یکی دانایی عقل و دیگری توانایی اراده است.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: بنده گاهی که بازی‌های فوتبال را در تلویزیون می‌بینم، احساس می‌کنم دانایی عقل و توانایی در اراده در موفقیت ورزشکاران در این رشته ورزشی بسیار مؤثر است.

وی ادامه داد: تمام دین آمده که باتقوا باشیم، یعنی عقل دانا و اراده توانا داشته باشیم، اگر بخواهیم بازرگان و تاجر باشیم به این دو مورد نیاز داریم، اگر بخواهیم سیاست‌مدار و مدیر باشیم به این موارد نیاز داریم، اگر بخواهیم ورزشکار یا دانشمند باشیم هم به دانایی و توانایی احتیاج داریم.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه تیم فوتبال شمس‌آذر نقش مؤثری در افزایش نشاط مردم استان دارد و به این تیم خوب افتخار می‌کنیم، بیان کرد: وقتی ما محصول کار شما را می‌بینیم، خیلی خوشحال می‌شویم و به آن افتخار می‌کنیم، شما در وحدت، نشاط و امیدواری مردم نقش مؤثری دارید، مردم اگر شما را امیدوار و پیروز ببینند، امیدوار می‌شوند و ان‌شاءالله همواره شاهد پیروزی‌های شما عزیزان و خوشحالی مردم استان قزوین باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شما تابلوی نشاط اجتماعی مردم هستید، هر چقدر شما بانشاط باشید، نشاط جامعه نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان