۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین احتمال تعطیلی مجدد مدارس در قزوین با افزایش آلودگی هوا
کد خبر: ۳۶۱۲۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین خبر داد:

بازگشت ساعت کاری ادارات به روال عادی/ احتمال تعطیلی مجدد مدارس در قزوین پیش‌بینی می‌شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت:ساعات کاری کلیه ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی از هفته آینده به روال جاری برمی‌گردد و با توجه به تداوم آلودگی هوا احتمال تعطیلی مجدد مدارس دور از انتظار نیست.

احتمال تعطیلی مجدد مدارس در قزوین با افزایش آلودگی هوا
ابوالفضل مرادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین؛ با اشاره به ساعت فعالیت بانک‌ها، ادارات و مدارس استان قزوین از هفته آینده اظهار کرد: تغییرات حاصل شده در هفته جاری به علت برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف گاز بود اما ساعات فعالیت‌ کلیه ارگان‌های دولتی از یکم بهمن ماه به روال عادی خود بازمی‌گردد.

وی افزود: فعالیت بانک‌ها از هفته آینده از ساعت 7:30 صبح الی 14:30دقیقه خواهد بود که البته تا به این لحظه ابلاغیه‌ای از طرف شورای سیاستگذاری بانک‌ها اعلام نشده است.

گفتنی است براساس مصوبه ستاد بحران استان، ساعت کار تمامی بانک‌ها در هفته جاری از روز دوشنبه 26 دی تا پایان هفته برای کارکنان 8 و 30دقیقه الی 14 و برای مشتری از ساعت 9 الی 13 و 30 دقیقه بود.

باتوجه به گزارش‌های هواشناسی مبنی‌ بر تداوم آلودگی هوا تا اواسط هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود تعطیلی مدارس در استان قزوین ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان