۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تمامی راه‌های روستایی بوئین‌زهرا تا پایان امروز بازگشایی می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۱۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ساعت: ۱۷:۱۲ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا:

تمامی راه‌های روستایی بوئین‌زهرا تا پایان امروز بازگشایی می‌شود

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت: طی بازدیدی که از عملیات نیروهای خدماتی و امدادرسان داشتیم پیش‌بینی می‌شود که تا پایان وقت امروز تمام راه‌های روستایی بازگشایی شوند.

تمامی راه‌های روستایی بوئین‌زهرا تا پایان امروز بازگشایی می‌شود
محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان با توجه به بارش برف روز اخیراظهار کرد: از صبح امروز 4 اکیپ مشغول نمک‌پاشی و بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

وی افزود: طی بازدیدی که از عملیات نیروهای خدماتی و امدادرسان داشتیم پیش‌بینی می‌شود که تا پایان وقت امروز تمام راه‌های روستایی بازگشایی شوند.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا ضمن تقدیر از همکاری از بخش خصوصی جهت بازگشایی راه‌های روستایی بیان کرد: شهرستان بوئین‌زهرا 130 روستا دارد که به همت راهداری شهرستان، بخشداران، دهیاری‌ها و بخش خصوصی تاکنون 60 درصد از راه‌های روستایی بازگشایی شده‌اند.

رامندی اذعان کرد: خوشبختانه با توجه به تلاش نیروهای خدماتی هیچ گونه خدمات اسکان برای درراه ماندگان نداشتیم فقط روز گذشته یک مورد امداد رسانی به 2 نفر در معدنی در محدوده گردنه هجیب و زرندی داشتیم که نجات پیدا کردند.

وی در خصوص فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات نیز بیان کرد: تمامی فعالیت‌ها بر اساس مصوبه ستاد بحران استانداری قزوین عمل شده و خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتیم.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا در پایان گفت: از تمامی نیروهای خدماتی اعم از نیروهای راهداری، هلال‌احمر، بخش خصوصی، دهیاران، بخشداران و شهرداران کمال تشکر را داریم که با همکاری هم توانستیم بدون حادثه خاصی این روزها را پشت سر بگذرانیم.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

محمودایناناومیرشاملو / ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

سلام، با توجه به گذشت دو روز کامل از بارش برف همچنان راهی روستایی شهرستان بویین زهرا بازگشایی نشدن حتی روستاهای نزدیک جاده ها کاملا یخبندان ولغزنده هستند که مردم و سرویس شرکتهابا مشکلات مواجه شدند..
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان