۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین ماجرای پیامک قطع گاز در قزوین چه بود؟
کد خبر: ۳۶۱۱۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

ماجرای پیامک قطع گاز در قزوین چه بود؟

صبح امروز پیامک ارسال شده توسط روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین به مشترکین حاشیه‌ساز شد؛ در این پیامک آمده است: مشترکین گرامی! با توجه به تداوم سرما و کاهش دمای هوا، تا اطلاع ثانوی جریان گاز شما از ساعت ۱۸ الی ۹ صبح روز بعد قطع خواهد شد.

ماجرای پیامک قطع گاز در قزوین چه بود؟
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصرف گاز مشترکین خانگی استان قزوین دو برابر مصرف استاندارد کشور بوده که با توجه به سرد شدن هوا در این روزها، شرکت گاز استان قزوین از همه مشترکین تقاضا کرده با رعایت نکات مصرف بهینه، در مدیریت مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی نمایند.

به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ویژه گاز طبیعی، روز گذشته استانداری قزوین اطلاعیه‌ای صادر و طی آن ساعات کاری مدارس، ادارات، بانک‌ها به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان تغییر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: از تاریخ ۲۰ دی‌ماه ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به استثناء بانک‌ها و مراکز خدمات‌رسان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود.


صبح امروز پیامک ارسال شده توسط روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین به تمامی مشترکین تجاری، حاشیه‌ساز شد؛ در این پیامک آمده است: مشترکین گرامی! با توجه به تداوم سرما و کاهش دمای هوا، تا اطلاع ثانوی جریان گاز شما از ساعت 18 الی 9 صبح روز بعد قطع خواهد شد.

به منظور پیگیری این موضوع به سراغ علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین رفتیم.

علی حجتی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در توضیح این خبر گفت: اطلاع‌رسانی مذکور تنها مربوط به مجتمع‌های تجاری قزوین بوده و سهواً برای برخی مشترکین ارسال شده؛ البته بلافاصله کارشناسان روابط عمومی نسبت به ارسال پیامک اصلاح شده اقدام کردند.

وی در ادامه ضمن پوزش از شهروندان گفت: از مشترکین درخواست می‌کنیم با توجه به ورود جبهه هوای سرد به استان و افزایش چشمگیر مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی و تجاری در مصرف گاز صرفه‌جویی نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان