۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین ساعت کار کارمندان استان قزوین تغییر کرد
کد خبر: ۳۶۱۰۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

با هدف صرفه‌جویی در انرژی؛

ساعت کار کارمندان استان قزوین تغییر کرد/ دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: ساعات کار دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا اطلاع بعدی تغییر یافت.

ساعت کار کارمندان استان قزوین تغییر کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ابوالفضل مرادی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین اظهار کرد: براساس بخشنامه‌ای که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ویژه گاز، ساعات کار ادارات و بانک‌های استان قزوین از فردا 20دی ماه از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و ساعت پایان کار آنها نیز ۱۴ خواهد بود.

وی افزود: روزهای پنجشنبه هم دستگاه‌های اجرایی به جز بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل هستند.

این مسئول گفت: مدیران اجرایی باید کاهش ساعت کار ادارات را از طریق برقراری دورکاری برای کارمندان جبران کنند و تعطیلی‌ها و کاهش ساعت کار خللی به خدمات‌رسانی به مردم وارد نکند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین افزود: سیستم گرمایشی ادارات و بانک‌ها باید یک ساعت قبل از شروع کار روشن و یک ساعت قبل از پایان کار خاموش شود و مدیران ادارات و بانک‌ها باید نسبت به این موضوع نظارت کافی را داشته باشند.

مرادی بیان کرد: شرکت گاز استان قزوین نیز مسئول نظارت بر صرفه‌جویی مصرف گاز در دستگاه‌های اجرایی است و برهمین اساس مدیران خاطی را به استانداری معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 1300

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان