۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین جشنواره تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۰۰۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۹ ساعت: ۲۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین:

جشنواره تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین برگزار می‌شود

مرتضی امیری از برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال همزمان با سراسر کشور از نهم لغایت بیستم آبان ماه سال جاری در استان قزوین خبر داد.

جشنواره تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین برگزار می‌شود
مرتضی امیری، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین از برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال خبر داد.

وی افزود: این جشنواره همزمان با سراسر کشور از نهم لغایت بیستم آبان ماه سال جاری در بخش‌های کلیپ و ویدئوهای موبایلی، عکس، پوستر و آثار گرافیکی در استان قزوین برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین با تشریح قالب‌های آثار شرکت‌کنندگان افزود: بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی شامل نماهنگ، ویدئوکست، موشن‌گرافی و واکس پاپ؛ بخش پوستر و آثار گرافیکی شامل پوستر، طرح گرافیکی و اینفوگرافیک و بخش سوم نیز شامل ثبت تصاویر درموضوعات تعیین شده در این جشنواره می‌باشد.


امیری گفت: جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین در سه موضوع تاثیر هنر در روزمرگی‌های یک بانوی قزوینی، قزوین قطب مهم کشاورزی کشور و چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری در استان برگزار و تولیدگران می‌بایست براساس موضوعات اعلام شده اقدام به تولید محتوا نمایند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین افزود: داوری آثار دریافتی از 21 لغایت 25 آبان ماه برگزار و نفرات اول تا سوم هر بخش معرفی و در مراسمی با حضور مسئولان استانی از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

این مسئول در پایان گفت: تولیدگران محتوای دیجیتال می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس qazvin_event@ در تمامی پیام‌رسان‌ها مراجعه و در سایت آدرس اینترنتی https://people.bsjmajazi.ir ثبت نام نمایند.

انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان