۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین اعتبارات جدید برای راه‌اندازی پروژه چشمه نور قزوین تزریق شد
کد خبر: ۳۵۹۰۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۵ ساعت: ۱۶:۷ ↗ لینک کوتاه

معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهور:

اعتبارات جدید برای راه‌اندازی پروژه چشمه نور قزوین تزریق شد

سورنا ستاری گفت: پروژه چشمه نور در قزوین یک پروژه بسیار بزرگ است و راه‌اندازی کامل آن زمان‌بر بوده که منابع جدیدی برای تحقق آن تزریق شده است و امیدواریم اجرای آن سرعت بیشتری به خود بگیرد.

اعتبارات جدید برای راه‌اندازی پروژه چشمه نور قزوین تزریق شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سورنا ستاری ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری استان قزوین در سعدالسلطنه اظهار کرد: افتتاح خانه خلاق در این مکان نقطه شروعی برای استان است چراکه قزوین از جمله استان‌های با پیشینه بالا در حوزه‌های مختلف به ویژه صنایع دستی بوده که در معرض نابودی قرار دارند.

وی افزود: لازم است صنایع دستی توسط مردم دوباره احیا شود و به چرخه زندگی آنها بازگردند چراکه از جایگاه بالایی برخودار هستند.

معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهور ادامه داد: پروژه چشمه نور در قزوین یک پروژه بسیار بزرگ بوده و راه‌اندازی کامل آن نیازمند زمان است که منابع جدیدی به آن تزریق شده است که امیدواریم اجرای آن سرعت بیشتری به خود بگیرد.

ستاری گفت: شناسایی ایده‌های جدید و ارائه آنها را در خانه‌های نوآوری دنبال می‌کنیم و امیدواریم با استفاده از تکنولوژی به ویژه حوزه آی.سی.تی به موفقیت مناسبی در این بین برسیم.

وی در پایان عنوان کرد: به واسطه اجرای قانون جهش دانش بنیان در توسعه زیست بوم فناوری و ورود شرکت‌های دانش بنیان، زیرساخت مناسبی ایجاد شده و 10 ائین نامه مربوط وجود دارد که چهار مورد آن در دولت مصوب شده و مابقی در آینده به تصویب خواهد رسید.

 انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان