۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مشاوره‌نماهایی که ادعای قبولی رتبه های نجومی را در دانشگاه‌های برتر دارند!
کد خبر: ۳۵۸۸۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

نادرست بودن انتخاب رشته مطابق رتبه داوطلب

مشاوره‌نماهایی که ادعای قبولی رتبه های نجومی را در دانشگاه‌های برتر دارند!

یک مشاور تخصصی کنکور درباره مشاوره‌نماهایی توضیح داد که ادعای قبولی رتبه‌های برتر را در دانشگاه‌های سطح یک کشور دارند.

مشاوره‌نماهایی که ادعای قبولی رتبه های نجومی را در دانشگاه‌های برتر دارند!

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ؛شروین مسیح گفت: چندین بار مشاهده شده، افرادی سودجو جهت انتخاب رشته دانش آموزان را فریب می دهند و با رتبه های نجومی ثابت می کنند که داوطلبان کنکور در رشته های برتر دانشگاهی و در دانشگاه های سطح یک کشور حتما قبول خواهند شد.

این مشاور تخصصی کنکور ادامه داد: این قبیل از مشاوره نماها یا مافیای کنکور فقط رشته های برتر را در اختیار داوطلبان قرار می دهند و از در اختیار قرار دادن مابقی رشته ها در میان افراد جلوگیری می کنند و همین عامل باعث می شود تا دانش آموزان یک سال دیگر پشت کنکور بمانند.

مسیح ادامه داد: اینگونه انتخاب رشته که بر اساس ارقام و اعداد است به هیج عنوان صحیح نبوده و توصیه نمی شود؛ چرا که در ابتدا ارقام و اعداد نباید ملاک کار مشاوران قرار بگیرد، بلکه اول باید علاقه داوطلب بررسی شود.

او افزود: درس خواندن و کار کردن در رشته های مورد علاقه به مراتب توان و انرژی زیادی به داوطلب انتقال خواهد کرد تا اینکه رشته ای را قبول شویم که هیچ علاقه ای به آن نداریم و تنها بر اساس آمار و ارقام اعلام شده آنها را انتخاب کرده ایم.

این مشاور تخصصی کنکور ادامه داد: سیستم های آموزشی ضعیف نمی توانند علاقه افراد و آمار آمار ارقام رتبه داوطلب را از هم تفکیک کنند؛ بنابراین در این زمینه باید سراغ افراد با تجربه بالا رفت تا موفق شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان