۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین استان قزوین مجوز ایجاد شهرک تولید محتوا را کسب کرد
کد خبر: ۳۵۸۰۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲۴ ساعت: ۱۸:۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

استان قزوین مجوز ایجاد شهرک تولید محتوا را کسب کرد

محمدمهدی اعلائی گفت: مجوز ایجاد شهرک تولید محتوا در سفر رئیس جمهور به استان قزوین دریافت شده است و تحقق این امر می‌تواند پیشران طرح توسعه فیبرنوری به عنوان ظرفیت قابل توجه عنوان شود.

استان قزوین مجوز ایجاد شهرک تولید محتوا را کسب کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلائی ظهر امروز در مراسم آغاز نهضت توسعه فیبر نوری که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توجه به تحول دیجیتالی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور از جمله ضروریاتی است که در دستور کار دولت قرار دارد و در همین راستا مجموعه‌های متولی به آن توجه دارند.

وی افزود: منویات مقام معظم رهبری در سال‌ جاری مبنی بر شعار سال در دستور کار دولت بوده و معتقدیم بسترسازی مناسب در این بین می‌تواند در دانش بنیان شدن اقتصاد موثر باشد.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: وجود ظرفیت‌های مناسب در حوزه موقعیت جغرافیایی، سابقه تاریخی، دارائی‌های اقتصادی و تکیه بر دارائی‌های متکی بر منابع انسانی می‌تواند برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و فعالیت‌های مبتنی بر تحول دیجیتال مبنا قرار بگیرد.

مجوز ایجاد شهرک تولید محتوا در استان قزوین دریافت شده است

اعلائی با اشاره به اجرای نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در استان قزوین گفت: اجرای این طرح نشان از توجه به استعدادهای موجود در کشور است.

وی اذعان کرد: مجوز ایجاد شهرک تولید محتوا در سفر رئیس جمهور به استان قزوین دریافت شده است و تحقق این امر می‌تواند پیشران طرح توسعه فیبرنوری به عنوان ظرفیت قابل توجه عنوان شود.

این مسئول یادآور شد: آمادگی لازم برای حمایت از تمام افرادی که در بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌ها  فعالیت می‌کنند را داشته و در نظر داریم قزوین به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار بگیرد.

اعلائی در پایان گفت: مجموعه دولتخانه صفوی به عنوان یکی از مجموعه‌های تاریخی که هرسال گردشگران بسیاری را مورد توجه خود قرار می‌دهد و دارای یکی از مراکز مخابراتی است می‌تواند به عنوان یکی از مراکز مناسب نمایش فرصت‌های آی.سی.تی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/4006 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان