۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان
کد خبر: ۳۵۷۴۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۳ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی قزوین خبر داد

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان

مهدی آخوندی گفت: با توجه به اینکه در فصل بهار هستیم و رشد ابرهای همرفتی را در برخی از مناطق داریم، احتمال آبگرفتگی معابرعمومی و حتی سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان
مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره وضعیت آب‌وهوای استان قزوین اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنان برای امروز و فردا با گذر امواج متناوب حاصل از سامانه بارشی در برخی از ساعات به ویژه ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر، گاهی بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، وزش بادهای شدید لحظه‌ای و حتی در برخی از مناطق احتمال تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل بهار هستیم و رشد ابرهای همرفتی را در برخی از مناطق داریم در پاره‌ای از مناطق به صورت کاملا نقطه‌ای، ناپایداری‌ها از شدت بیشتری برخوردار هستند بنابراین احتمال آبگرفتگی معابرعمومی و حتی سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی از مناطق وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: برای روز پنجشنبه در استان وزش بادهای نسبتا شدید با سمت و سوی جنوبی پیش‌بینی می‌شود و در پاره‌ای از مناطق احتمال گرد و خاک محلی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ 1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان