۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین «گلکسی اس ۲۱ اف ای» بالاخره معرفی شد
کد خبر: ۳۵۴۸۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

«گلکسی اس ۲۱ اف ای» بالاخره معرفی شد

سامسونگ برای معرفی محصولات جدید خود در سال ۲۰۲۲ زیاد صبر نکرد و امروز از گوشی پرماجرا و مورد انتظار گلکسی اس ۲۱ اف ای (Galaxy S۲۱ FE) رونمایی کرد.

«گلکسی اس ۲۱ اف ای» بالاخره معرفی شد
به گزارش سرویس علم وفناوری صبح قزوین ؛همان‌طور که پیش از این هم گفته شده بود، سامسونگ برای معرفی محصولات جدید خود در سال 2022 زیاد صبر نکرد و امروز از گوشی پرماجرا و مورد انتظار گلکسی اس 21 اف ای (Galaxy S21 FE) رونمایی کرد. این گوشی دقیقاً همان چیزی است که از آن شنیده بودیم. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل دارد که از نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند. با دیجی رو همراه باشید تا باقی مشخصات گلکسی اس 21 اف ای را با هم مرور کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های گلکسی اس 21 اف ای

گلکسی اس 21 اف ای در مجموع 4 لنز دوربین دارد که یکی از آن‌ها در جلو و سه عدد هم در پشت دستگاه قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی از یک سنسور 32 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت استفاده می‌کند و دوربین سه‌گانه پشتی هم متشکل از دو لنز 12 مگاپیکسلی اصلی و اولتراواید و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 3 برابر است. در ضمن، سنسور اصلی از قابلیت تثبیت نوری تصویر یا OIS نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس 21 اف ای

گوشی جدید و مقرون به صرفه سامسونگ از حالت‌های عکاسی بسیار متنوعی برخوردار است. حالت شبانه 14 عکس مختلف از صحنه ثبت کرده و از ادغام کردن آن‌ها با هم یک تصویر روشن و پرجزئیات ارائه می‌دهد. حالت ضبط با چند دوربین هم می‌تواند به صورت همزمان می‌تواند از دوربین سلفی و دوربین واید پشتی استفاده کرده و ویدیوی ضبط شده توسط آن‌ها را در یک فایل واحد ترکیب کند. علاوه بر همه این‌ها، ویژگی روتوش صورت نیز با کمک فناوری هوش مصنوعی و یادگیری عمیق می‌تواند بافت ابروها و لب‌ها را به خوبی تصحیح کند. قابلیت دیگر مرتبط با دوربین، Object Eraser است که دقیقاً همانند Magic Eraser در سری پیکسل 6 عمل کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا اشیاء ناخواسته را از تصاویر خود پاک کنید.

گلکسی اس 21 اف ای باریک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی است (7.9 میلی متر در مقابل 8.4 میلی متر و 177 گرم در مقابل 190 گرم) و از یک سبک طراحی ویژه بهره می‌برد که سامسونگ از آن با عنوان Contour Cut Design یاد می‌کند. این نوع طراحی به این شکل است که برآمدگی دوربین به خوبی با قاب پشتی گوشی ادغام شده و یک پوشش مات بر روی همه آن‌ها کشیده شده تا در برابر لکه و اثر انگشت نیز مقاوم باشد.

گلکسی اس 21 اف ای

تراشه اسنپدراگون 888 وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی برعهده داشته و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی هم برای تأمین انرژی در نظر گرفته شده است. سامسونگ وعده داده که این باتری با یکبار شارژ می‌تواند دو روز کامل دوام داشته باشد که خبر امیدوار کننده‌ای است.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 21 اف ای

در نهایت باید اشاره کنیم که گلکسی اس 21 اف ای در یک نسخه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تولید شده و قیمتی هم که برای آن در نظر گرفته شده 749 یورو است. این گوشی از تاریخ 11 ژانویه (21 دی) و در رنگ‌های سفید، خاکستری، بنفش روشن و زیتونی، در دسترس خریدارن خواهد بود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان