۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین سامانه بارشی همچنان در استان قزوین مستقر است
کد خبر: ۳۵۳۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۸ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی قزوین:

سامانه بارشی همچنان در استان قزوین مستقر است

مریم بهورزی گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی تا امروز به صورت متناوب یا در بعضی ساعات در استان مستقر است و به صورت باران و گاهی وزش باد را به همراه دارد.

سامانه بارشی همچنان در استان قزوین مستقر است
مریم بهورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان شده و تا صبح امروز بارش باران در تمام مناطق استان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به میزان بارندگی افزود: میزان بارندگی در شهر قزوین برابر 6 میلی‌متر، میزان بارندگی در شهر آوج تقریبا 13 میلی‌متر بوده و کمترین میزان بارندگی مربوط به شهر سیردان با 2/0 میلی‌متر است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی تا امروز به صورت متناوب یا در بعضی ساعات در استان مستقر است و به صورت باران و گاهی وزش باد را به همراه دارد.

بهورزی یادآور شد: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه باتوجه به گذر پیاپی امواج کم دامنه از استان و مکفی بودن رطوبت در پاره‌ای مناطق، بارش باران پیش‌بینی می‌شود؛ شب گذشته خنک‌ترین هوا مربوط به آوج با دمای 4 درجه بالای صفر بوده و کمینه دما مربوط به شهر قزوین با 8 درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان