۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین ۶ جایگاه سوخت در شهرستان قزوین فعال شد
کد خبر: ۳۵۳۲۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۴ ساعت: ۲۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان قزوین:

۶ جایگاه سوخت در شهرستان قزوین فعال شد/ کلیه جایگاه‌های سوخت محورهای مواصلاتی شهرستان قزوین فعال هستند

محمد شفیعی گفت: کلیه جایگاه‌های پمپ بنزین مسیرهای اتوبان منتهی به حوزه شهرستان قزوین و شعب طارم نیز فعال شده‌اند و با تلاش کارشناسان تا ساعاتی دیگر مابقی جایگاه‌ها به مدار باز خواهند گشت.

۶ جایگاه سوخت در شهرستان قزوین فعال شد
محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از فعال شدن ۶ جایگاه سوخت در شهرستان قزوین خبر داد و اظهار کرد: تاکنون نازل‌های جایگاه فردوسی واقع در مینودر، مقامی واقع در بلوار آیت خامنه‌ای، فرزاد واقع در روبروی میدان تره بار، آذران واقع در جنب ترمینال اتوبوس قزوین، نسیم شمال واقع در کمربندی نسیم شمال و جایگاه رز واقع در کمربندی جمهوری اسلامی فعال شده‌ و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.
 
وی افزود: همچنین کلیه جایگاه‌های پمپ بنزین مسیرهای اتوبان منتهی به حوزه شهرستان قزوین و شعب طارم نیز فعال شده‌اند و با تلاش کارشناسان تا ساعاتی دیگر مابقی جایگاه‌ها به مدار باز خواهند گشت.
 
فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی و کمبودی در زمینه سوخت نداریم و چند برابر ظرفیت جایگاه‌های سوخت شهرستان تامین شده است لذا از مردم تقاضا داریم که صبر داشته باشند تا مابقی جایگاه‌های سوخت به چرخه توزیع بازگردند.
 
شفیعی در پایان گفت: مردم نگران سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی خود نباشند چون همچنان پابرجا است اما تا زمانی که اختلال سامانه برطرف شود بنزین به نرخ دوم توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان