۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین هوای استان قزوین سردتر می‌شود
کد خبر: ۳۵۳۲۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۳ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی قزوین:

هوای استان قزوین سردتر می‌شود

مریم بهروزی گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌‌یابی هواشناسی از فردا تا صبح روز جمعه به دلیلی گذر پیاپی امواج در سطح منطقه، در پاره‌ای از مناطق به‌ویژه ارتفاعات افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

هوای استان قزوین سردتر می‌شود
مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، درمورد وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌‌یابی هواشناسی از فردا تا صبح روز جمعه به دلیلی گذر پیاپی امواج در سطح منطقه، در پاره‌ای از مناطق به‌ویژه در ارتفاعات، افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز (دوشنبه) دمای هوا تغییرات چندانی نخواهد داشت اما از فردا تا روز پنجشنبه به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار، شاهد وزش بادهای شمالی و کاهش محسوس دما به ویژه در طول روز خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: همچنین طی این مدت با توجه به فعالیت متناوب امواج در پاره‌ای از مناطق به ویژه در ارتفاعات استان نیز افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی در پایان گفت: روز گذشته آوج با یک درجه بالای صفر کمترین دما و قزوین با ۲۲ درجه بالای صفر بیشترین دما را داشته‌اند و نوسانات شهر قزوین بین ۴ و ۲۲ درجه بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان