۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین عطاری‌های بدون مجوز در استان قزوین تعطیل می‌شوند
کد خبر: ۳۵۲۶۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۱ ساعت: ۱۸:۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

عطاری‌های بدون مجوز در استان قزوین تعطیل می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: فعالیت عطاری‌های بدون مجوز در استان ممنوع است و به زودی برای تعطیلی آن‌ها اقدام می‌شود.

عطاری‌های بدون مجوز در استان قزوین تعطیل می‌شوند

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تخلف در مجموعه عطاری‌ها موجب نگرانی شهروندان و جامعه شده است و باید برای این مهم چاره اندیشی کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ عطاری در استان بدون مجوز مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: نمی‌توان با سلامت مردم برای کسب سود برخی افراد بازی کرد و باید بررسی این موضوع در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

حبیبی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین متولی رسیدگی به وضعیت عطاری‌ها در استان است و سازمان صمت با همکاری اتاق اصناف ۱۰ روز فرصت دارد تا به این موضوع رسیدگی کند.

این مسوول با تاکید بر پیشگیری برای کاهش میزان قاچاق کالا در استان، افزود: سازمان صمت و اتاق اصناف استان، واحد‌های عطاری بدون مجوز را احصا کرده و نتیجه را به کمیسیون قاچاق کالا اعلام کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا باید همگانی شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان، نقش مهمی در کاهش قاچاق کالا دارد و استقرار پلیس امنیت اقتصادی در سطح شهرستان‌های استان برای مبارزه و مقابله هم جانبه با قاچاق ضروری است.

حبیبی اضافه کرد: برای جلوگیری از قاچاق کالا، ارز، سوخت و دام نیازمند اهتمام همه جانبه و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، نظامی و امنیتی هستیم.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان