۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین واکسیناسیون حدود ۲۲ هزار نفر در آبیک
کد خبر: ۳۵۲۰۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۳۱ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

واکسیناسیون حدود ۲۲ هزار نفر در آبیک

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرماندار آبیک گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون، ۲۱ هزار و ۹۸۰ نفر در این شهرستان واکسینه شده اند.

واکسیناسیون حدود ۲۲ هزار نفر در آبیک

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، علی اکبر رشوند معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرماندار آبیک گفت: در حال حاضر در این شهرستان ۱۶ هزار و ۲۸۹ نفر دوز اول واکسن و پنج هزار و ۶۹۱ نفر دوز دوم را دریافت کرده اند.

رشوند با بیان اینکه تزریق واکسیناسیون کرونا براساس اولویت سنی انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر تزریق واکسن به افراد بالای ۵۰ سال در حال انجام است و با اعلام گروه‌های سنی جدید از سوی وزارت بهداشت به سرعت گروه‌های جدید در برنامه تزریق قرار خواهند گرفت.

این مسئول با ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۴ بیمار کرونایی در دو بیمارستان این شهرستان بستری هستند که ظرفیت بخش آی سی یو و بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان شهدا آبیک تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد هشت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه با شرایط حاد تنفسی بستری هستند و متاسفانه تعداد موارد کرونا مثبت در شهرستان به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی رو به افزایش است.

رشوند با اشاره به فوت هفت نفر براثر کرونا طی یک هفته گذشته در این شهرستان، افزود: در تیرماه سه نفر فوتی داشتیم که این رقم در مرداد ماه به ۱۶ نفر فوتی افزایش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آبیک از تمامی شهروندان تقاضا کرد با توجه به صعودی شدن روند شیوع کرونا و همچنین سرعت بالای انتقال سویه دلتا بیش از گذشته رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان