۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین شهرداری کار خدمت‌رسانی را با سرعت پیش ببرد
کد خبر: ۳۵۱۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱۸ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

شهرداری کار خدمت‌رسانی را با سرعت پیش ببرد

امام جمعه قزوین در دیدار سرپرست شهرداری قزوین گفت: شهرداری با همکاری دستگاه‌های دولتی، کار خدمت‌رسانی را باید با سرعت پیش ببرد.

شهرداری کار خدمت‌رسانی را با سرعت پیش ببرد

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین،  حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار  سیدمهدی کاظمی سرپرست شهرداری و جمعی از اعضای جدید شورای شهر قزوین گفت: فرصتی که امروز در شورای شهر قزوین برای خدمت رسانی به وجود آمده، ارزشمند است و ان‌شاءالله از این ترکیب هماهنگ برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنید.

وی افزود: رئیس جمهور در شرایط کنونی برای نجات کشور از مشکلات عدیده‌ای که به وجود آورده‌اند، آبروی خود را به میدان آورده است و مجلس شورای اسلامی نیز انگیزه و نهایت همکاری را برای حل مشکلات دارد و ان‌شاءالله مدیریت شهری با همکاری با مدیریت ملی و کشوری بتواند امورات شهری را با قدرت پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور و این هماهنگی در تمام بخش‌های مدیریتی که به زودی شاکله خود را پیدا خواهد کرد، مسئولیت شورای شهر را سنگین‌تر می‌کند.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: امروز همه در‌ها برای کار و خدمت به مردم باز و شراط کنونی کشور نقطه عطفی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است و همه ما باید کاری را از زمین برداریم و به سرمنزل مقصود برسانیم و خداوند نیز وعده داده کسانی را که در مسیر حق قدم بر می‌دارند، حمایت کند.

سیدمهدی کاظمی سرپرست شهرداری قزوین نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کرد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان