۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین تداوم همنوایی دستگاه های خدمت رسان با سیل زدگان
کد خبر: ۳۵۱۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱۷ ساعت: ۱۴:۴۶ ↗ لینک کوتاه

تداوم همنوایی دستگاه های خدمت رسان با سیل زدگان

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان قزوین گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان به صورت ویژه در حال رفع مشکلات ناشی از سیل در الموت هستند.

تداوم همنوایی دستگاه های خدمت رسان با سیل زدگان

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محمد شفیعی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان قزوین گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان به صورت ویژه در حال رفع مشکلات ناشی از سیل در الموت هستند.

شفیعی افزود: در ششمین روز پس از وقوع سیل همچنان فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات رسان با نظارت کامل فرمانداری و حسن مدیریت بخشدار در الموت شرقی در حال اجراست که خوشبختانه پاکسازی و لایروبی معابر و منازل در سه روستا با همکاری بسیج سازندگی حجم قابل توجهی از مشکلات را برطرف و ادامه فعالیت‌ها تا حصول نتیجه همچنان در دستور کار دستگاه‌های خدمات رسان و بسیجیان قرار دارد.

او در ادامه به لایروبی نهر‌های مسدود اشاره نمود و خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات و خطراتی که می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد مسدود شدن نهر‌ها بود که خوشبختانه عملیات لایروبی و بازگشایی نهر‌های اصلی کشاورزی در روستا‌های خوبان، یارفی، کشکدشت، مدان، لامان، باغکلایه و شترخان توسط سه دستگاه بیل مکانیکی ویک دستگاه بولدوزر با کمک اهالی روستا‌ها امروز به اتمام رسید.

فرماندار شهرستان قزوین با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه راه روستایی افزود: با تلاش اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای مسیر محور وناش بالا باز و عملیات مخلوط ریزی معابر روستای یارفی و کشکدشت توسط دو دستگاه کامیون صورت پذیرفت.

شفیعی در پایان به اجرای سریع تیر گذاری برق در مسیر روستای آتان رود توسط اداره برق اشاره نمود و اضافه کرد: با وقوع سیل مشکلات فراوانی گریبان گیر اهالی روستا‌های الموت غربی و شرقی شد که به لطف خدا و حضور و پیگیری‌های مستمر استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی و با اتکا بر صبر مردم و مدد رسانی بخشداری، بسیج، جهاد کشاورزی، قرارگاه خاتم، راهداری، هلال احمر، مدیریت بحران، بنیاد مسکن، برق، آبفا، دهیار پرتلاش و مردم عزیز و کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی، مشکلات به وجود آمده یکی پس از دیگری در حال رفع است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان