۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۰ برنامه برتر گوگل پلی در یک سال گذشته را بشناسید
کد خبر: ۳۴۹۹۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۵ ساعت: ۱۰:۷ ↗ لینک کوتاه

۱۰ برنامه برتر گوگل پلی در یک سال گذشته را بشناسید

بهترین برنامه‌های منتشر شده در یک سال اخیر گوگل پلی در این گزارش بررسی شده اند.

۱۰ برنامه برتر گوگل پلی در یک سال گذشته را بشناسید
 

به گزارش سرویس علم وفناوری صبح قزوین، به نقل از اندروید پلیس؛  فروشگاه گوگل پلی همواره برنامه‌های جدید و هیجان انگیزی را در خود دارد، اما همیشه آن‌ها را جلوی چشم نمی‌گذارد. به همین دلیل ما سعی کردیم با کمی بررسی، بهترین برنامه‌های منتشر شده در GooglePlay ، در سال گذشته را گرد آوری کنیم. فهرست امروز شامل چندین عنوان مفید، جالب و منحصر به فرد است که قطعاً ارزش بررسی دارد؛ بنابراین اگر به دنبال برنامه‌های جدید و هیجان انگیز برای بارگیری در دستگاه‌های اندرویدی خود هستید، این گزارش را دنبال کنید.

لانچر نیاگارا Niagara Launcher

لانچر‌های جدید به طور مکرر در فروشگاه گوگل ظاهر می‌شوند، اگرچه بیشتر آن‌ها به دلیل ساخت ضعیف یا طراحی‌های خسته و کسل کننده، هرگز محبوبیت زیادی پیدا نمی‌کنند، اما این لانچر عضو جدیدی است که در این بلوک حضور دارد و در اوایل سال به اولین اکران پایدار خود رسید. این راه انداز خاص، یک طراحی کم نظیر را ارائه می‌دهد که همه برنامه‌های شما را در یک لیست حروف الفبا در دو طرف صفحه قرار می‌دهد در حالی که همیشه قابل دسترسی است. برای دسترسی به آن حتی نیازی به سوئیپ هم نیست. این برنامه رایگان و بدون تبلیغات و دارای پرداخت درون برنامه‌ای است.

اپلیکیشن پی دی اف اسکنر PDF Scanner from Google Area ۱۲۰

مفید بودن این برنامه از نام آن مشخص است. تا جایی که اسکنر اسناد پیش می‌رود، برای تهیه پشتیبان به صورت خودکار به Google Drive متصل می‌شود. در کل این برنامه با محصولات گوگل همخوانی ویژه‌ای دارد. اگر می‌خواهید سندی را اسکن کنید، این یک برنامه عالی است. این برنامه هم رایگان، بدون تبلیغات و بدون پرداخت درون برنامه‌ای است.

10 برنامه برتر گوگل پلی در سال گذشته

اپلیکیشن اکولایزر Poweramp

اکولایزر Poweramp Equalizer بر اساس اکولایزر قدرتمند Poweramps ساخته شده است. البته توسعه دهنده بسیاری از قابلیت‌های EQ را از برنامه اصلی گرفته است تا یک نسخه مستقل ایجاد کند که همچنین چندین ویژگی نیز ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر در گذشته از EQ Poweramp لذت می‌بردید، اما دوست دارید از آن به عنوان برنامه مستقل خود با بقیه دستگاه‌های پخش موسیقی مانند Spotify یا YouTube Music استفاده کنید، Poweramp Equalizer دقیقاً همین را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن رایگان و بدون تبلیغات است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد.

خدمات پارک ملی (National Park Service)

این یک برنامه جدید و رسمی برای سرویس دهی به تمام ۴۲۰ پارک ملی ایالات متحده آمریکا است. این اپ نه تنها نقشه‌های تعاملی، گشت و گذار در مکان‌های پارک و اطلاعات دسترسی را ارائه می‌دهد، بلکه می‌توانید مطمئن باشید اطلاعات ارائه شده مفید است، چون یک برنامه دولتی است. این برنامه نیز رایگان، بدون تبلیغات و بدون پرداخت درون برنامه‌ای است.

برنامه Pokémon HOME

اساساً این برنامه جایگزین Pokémon Bank است، بنابراین همه طرفداران می‌توانند بازی خود را به راحتی و به صورت ابری ذخیره کنند، اما همانطور که انتظار می‌رود این امر هزینه دارد. در مقابل کسانی که استفاده از این برنامه را به صورت رایگان انتخاب می‌کنند، می‌توانند حداکثر ۳۵ پوکمون را ذخیره کنند، کسانی که مایل به پرداخت اشتراک ماهیانه ۳ دلاری هستند می‌توانند تا ۶۰۰۰ پوکمون را ذخیره کنند؛ بنابراین به لطف بازی‌هایی مانند Pokemon GO و Pokemon Sword / Shield، در چند سال گذشته، این بازی شاهد یک تجدید حیات بزرگ بوده است. همانطور که گفته شد این برنامه پرداخت درون برنامه‌ای دارد، اما در مقابل خود برنامه رایگان و بدون تبلیغات است.

10 برنامه برتر گوگل پلی یک سال گذشته

اپلیکیشن پلکسامپ Plexamp

با کمی تیزهوشی متوجه خواهید شد که این برنامه یک پلیر پخش موسیقی است. برنامه Plexamp یک پخش کننده موسیقی است که می‌تواند به Plex Media Server شما متصل شود، اگرچه برای استفاده از این ویژگی به اشتراک Plex Pass (ماهیانه ۴.۹۹ دلار) نیاز خواهید داشت. این برنامه پخش موسیقی با فایل‌های صوتی ذخیره شده در سرور پلکس محلی شما کار می‌کند؛ بنابراین اگر شما یک کاربر پلکس هستید که قبلاً موسیقی‌های خود را در سرور خود ذخیره کرده اید، قطعاً Plexamp برنامه‌ای است که باید از آن استفاده کنید. این برنامه هم رایگان است و بدون تبلیغات و هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای است.

نگاه کنید تا صحبت کنید

برنامه Look to Speak یک برنامه چشمگیر از آزمایشگاه خلاق گوگل است که به افراد امکان می‌دهد با استفاده از چشمان خود عبارات از پیش نوشته شده را برجسته کنند تا توسط برنامه با صدای بلند بیان شوند. اساساً این یک برنامه دستیابی یا حداقل توسعه اولیه یک برنامه است. گرچه هنوز نمی‌توانید از قابلیت‌های عالی این عنوان در خارج از برنامه استفاده کنید. این برنامه رایگان است.

اپلیکیشن کریتا Krita

اپلیکیشن اندروید کریتا برنامه نقاشی محبوبی است که نسخه اندروید این برنامه در سال گذشته منتشر شده است. بر خلاف نسخه لینوکس برنامه، این نسخه ندروید از حساسیت فشار برای قلم‌ها پشتیبانی می‌کند. این برنامه که احتمالا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد، مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را که انتظار دارید در رایانه پیدا کنید را فراهم می‌کند؛ بنابراین اگر از طراحی و نقاشی دیجیتالی لذت می‌برید، مطمئناً باید Krita را بررسی و نصب کنید، مخصوصاً اگر زمان زیادی را صرف استفاده از تبلت می‌کنید؛ بنابراین در حالی که این هنوز نسخه اولیه دسترسی بتا است، اما آنچه در حال حاضر ارائه شده کاملاً خوب است.
این برنامه رایگان و بدون تبلیغات است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد.

10 برنامه برتر گوگل پلی

برنامه Adobe Photoshop Camera

این برنامه با یک ویرایشگر عکس و فیلتر لنز ارائه شده و دوربینی برای گوشی‌های هوشمند اندروید هم هست. از آنجا که Adobe Photoshop Camera دوربین نسخه ادوب (Adobe) است، می‌توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی فیلتر و جلوه را در آن پیدا کنید که می‌تواند برای ویرایش عکس‌های شما استفاده شود. این بدان معنی است که برنامه Adobe Photoshop Camera یک هوش مصنوعی ارائه می‌دهد تا به کاربران در گرفتن بهترین عکس‌های ممکن کمک کند.

اگرچه مانند همه موارد، هوش مصنوعی کامل نیست و بنابراین عکس‌های شب می‌تواند برای برخی از ویژگی‌ها مانند تشخیص چهره جالب نباشد. اما در هر حال اگر هنوز هم، به دنبال یک برنامه عکسبرداری شخص ثالث با کیفیت هستید که بیش از چند فیلتر را نیز ارائه دهد، این برنامه پیشنهاد خوبی است.

برنامه سقراطیک از گوگل (Socratic by Google)

سقراطیک یک برنامه کمک مشق شب است که در ابتدا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و گوگل در سال ۲۰۱۹ آن را خرید و در سال گذشته با بهبود عملکرد، نسخه جدیدی از برنامه را منتشر کرد؛ بنابراین اگر به دنبال یک برنامه مشق شب هستید که با استفاده از هوش مصنوعی به هر کسی در هر موضوعی کمک کند، سقراطیک یک انتخاب عالی است. این امر به ویژه برای کسانی که در حال حاضر در خانه در حال آموزش فرزندان خود هستند بسیار مفید است، بنابراین برای امسال یک نسخه مناسب است. این برنامه بدون پرداخت درون برنامه ای و تبلیغات بوده و کاملا رایگان است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان