۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پرسپولیس - الوحده امارات؛ یک گام تا صعود سرخپوشان در آسیا
کد خبر: ۳۴۹۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۶ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - الوحده امارات؛ یک گام تا صعود سرخپوشان در آسیا

نمایندگان کشورمان در دومین بازی دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می‌روند.

پرسپولیس - الوحده امارات؛ یک گام تا صعود سرخپوشان در آسیا

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران،در چارچوب دومین بازی دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و فولاد برابر حریفان خود صف آرایی می‌کنند.

الوحده امارات – پرسپولیس ایران / روز دوشنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی برگشت خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوحده امارات می‌رود.

سرخپوشان ایران در نخستین بازی برگشت خود در لیگ قهرمانان آسیا  با برد پرگل برابر تیم گوای هند ۱۲ امتیازی شدند و با اقتدار صدرنشین گروه E  هستند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با برتری برابر حریف اماراتی خود صعودشان به مرحله بعد را قطعی کنند. پرسپولیسی‌ها با کسب تساوی در این بازی می‌توانند به هدف خود برسند، اما حمید مطهری مربی سرخپوشان در نشست خبری اعلام کرد که آن‌ها  از تساوی و باخت متنفر هستند و در هر بازی برای برد به مصاف حریف خود می‌روند.

پرسپولیس- الوحده امارات؛ یک گام تا صعود سرخپوشان در آسیا/ تراکتور- پاختاکور؛ شاگردان خطیبی به دنبال بردن ازبک‌ها

در آن طرف، تیم الوحده امارات با پیروزی برابر تیم الریان قطر و کسب ۷ امتیاز، روی کاغذ شانس صدر نشینی در گروه E را دارد به همین علت این تیم اماراتی برای کسب برد به مصاف پرسپولیس می‌رود.

تیم الوحده امارات در بازی رفت برابر تیم پرسپولیس با یک گل شکست خورد و اکنون این تیم اماراتی قصد دارد این باخت را جبران کند، اما کار سختی مقابل نایب قهرمان فصل گذشته آسیا دارد.

تیم پرسپولیس برای بازی فردا هیچ محرومی ندارد، اما تیم الوحده در غیاب اسماعیل مطر، خمیس اسماعیل و احمد راشید برابر حریف خود صف آرایی می‌کند.

عمر خربین ستاره تیم الوحده امارات است و مدافعان پرسپولیس باید مراقب این مهاجم گلزن باشند تا دردسر ساز نشود.

پرسپولیس- الوحده امارات؛ یک گام تا صعود سرخپوشان در آسیا/ تراکتور- پاختاکور؛ شاگردان خطیبی به دنبال بردن ازبک‌ها

تراکتور ایران - پاختاکور ازبکستان / روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال تراکتور در دومین بازی برگشت خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پاختاکور می‌رود.

شاگردان خطیبی بعد از ۳ تساوی متوالی توانستند در هفته چهارم مسابقات برابر تیم نیروی هوایی عراق به اولین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا دست یابند و طلسم خود را در این رقابت‌ها بشکنند.

تیم تراکتور با کسب ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه B  لیگ قهرمانان آسیا  قرار دارد و این تیم قصد دارد با برتری برابر تیم پاختاکور به روند رو به رشد خود ادامه داده و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها افزایش دهد.

شاگردان خطیبی در بازی رفت برابر پاختاکور ۲ گل جلو بودند، اما در نهایت تساوی را با برد عوض کردند و آن‌ها از آن بازی درس عبرت گرفتند و دوست ندارند این بار امتیاز از دست بدهند.

در آن طرف تیم پاختاکور ازبکستان هفته گذشته با تساوی برابر تیم شارجه امارات هنوز روی کاغذ برای صعود از گروه B  لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد، اما بازی‌های سختی پیش رو خواهد داشت.

تیم پاختاکور قصد دارد برابر تراکتور به برتری دست یابد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد  و امیدوار برای صعود باشد، اما با حریف سرسختی رو به رو است.

پرسپولیس- الوحده امارات؛ یک گام تا صعود سرخپوشان در آسیا/ تراکتور- پاختاکور؛ شاگردان خطیبی به دنبال بردن ازبک‌ها

 فولاد ایران – السد قطر / جنگ صعود میان رفقای لالیگایی

 تیم‌های فوتبال فولاد ایران و السد قطر  در چارچوب دومین مسابقه از دور بازگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

دیداری که با توجه به شرایط امتیازی تیم‌های این گروه و همچنین مسابقه  آینده آن‌ها در این مرحله، نتیجه گیری برای هر ۲ تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و می‌توان گفت که برنده این بازی تا حدودی شرایط خود را برای صعود به مرحله حذفی هموار‌تر خواهد کرد.

نماینده کشورمان بعد از شکست تلخ مقابل تیم النصر عربستان و از دست دادن رده دوم این گروه، امیدوار است که بتواند مقابل حریف پر قدرت قطری خود اشتباهات دیدار قبلی مقابل النصری‌ها را تکرار نکند و با یک بازی حساب شده مانند مسابقه دور رفت مقابل قطری‌ها با یک نتیجه خوب بازی را به اتمام برساند و امید خود را با توجه به دیدار هفته پایانی خود مقابل الوحدات اردن و پیروزی احتمالی مقابل این تیم برای صعود به دور حذفی افزایش دهد.

در طرف دیگر این بازی، شاگردان ژاوی که شاید در اوایل بازی‌ها از آن‌ها به عنوان شانس اول صعود از این گروه یاد می‌شد، قصد دارند با پیروزی در دیدار‌های باقی مانده خود مقابل فولاد ایران و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنند و در مرحله بعدی این بازی‌ها قرعه آسان تری را نصیب خود کنند. اتفاقی که شاگردان ژاوی تنها با پیروزی مقابل نماینده کشورمان فولاد می‌توانند به آن برسند و در صورت هر نتیجه دیگری مقابل تیم جواد نکونام معادلات این گروه برای قطری‌ها کاملا بر هم خواهد خورد.

این ۲ تیم در بازی دور رفت این مسابقات در حالی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که نماینده کشورمان تا دقایق پایانی این مسابقه با نتیجه یک بر صفر و با گل لوسیانو پریرا از حریف پر قدرت خود پیش بود و تیم قطری با گل دقایق پایانی بو علام خوخی مدافع جلو کشیده خود توانست بازی را به تساوی بکشاند و نماینده کشورمان را متوقف کند.

به هر حال دیدار امشب این ۲ تیم می‌تواند مسابقه‌ای تعیین کننده هم برای نماینده کشورمان فولاد و هم برای شاگردان ژاوی در تیم السد قطر باشد چرا که شکست در این بازی به منزله‌ی حذف یکی از این ۲ تیم از لیگ قهرمانان آسیا است.

تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران که به ترتیب با ۷ و ۵ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم این گروه قرار دارند امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان