۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مقاومتی که رهبری بر آن تاکید دارند در واقع جان و روح انقلاب است
کد خبر: ۳۳۶۹۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت تهران در قزوین:

مقاومتی که رهبری بر آن تاکید دارند در واقع جان و روح انقلاب است

امام جمعه موقت تهران گفت: انصافا مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند که در واقع جان و روح انقلاب اسلامی است؛ در دوران اسارت به معنای واقعی کلمه ترجمه و تفسیر شده است.

مقاومتی که رهبری بر آن تاکید دارند در واقع جان و روح انقلاب است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن و آغاز دهه ولایت امروز(پنج شنبه)همایش پیاده‌روی با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و دیگر مسئولان استانی و شهری از ابتدای بوستان ملی باراجین به سمت تپه نور الشهدای قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در این همایش اظهار کرد: مفتخرم در آغاز دهه ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر در این اجتماع باشکوه افتخار حضور دارم.

وی با اشاره به اقتدارآفرینی آزادگان سرافراز ایرانی در دوران اسارت افزود: امیدوارم یاد و خاطره جامعه ایثارگران را فرموش نکنیم و همیشه قدرشناس مبارزات و مقاومت آنها باشیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: انصافا مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند که در واقع جان و روح انقلاب اسلامی است؛ در دوران اسارت به معنای واقعی کلمه ترجمه شده و تفسیر گردیده است.

وی عنوان کرد: آزادگان عزیز نماد استقاومت و ایستادگی بر روی اصول، ارزش‌ها، مبانی فکری و اعتقادی و همچنین آرمان‌های امام و رهبری معظم انقلاب هستند؛ که حتی در شرایط سخت و در چنگال دژخیمی به نام صدام همچنان استوار ایستادند و بر روی اصول خود پافشاری کردند.

ابوترابی فرد بیان کرد: این جمله زیبا از اخوی بزرگوار را هیچگاه از یاد نمی‌برم که می‌گفتند، نمایندگان صلیب سرخ اظهار می‌کردند شما اسرای ایرانی در این اردوگاه‌های پرشکنجه و تاریک عراق که هیچ روزنه‌ای از امید در آن دیده نمی‌شود یک جمهوری اسلامی تشکیل دادید که فقط پرچم ایران را ندارد.

وی در ادامه گفت: این جمله بلند معنای گسترده‌ای را در بر دارد؛ چراکه در قلب عراق و در چنگال صدام، جمهوری اسلامی با همه هویتش حضور دارد و دشمن آن را می‌بیند که این به معنای ایستادگی، استقامت، بصیرت و شناخت اسرای ایرانی است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: امام علی (ع) فرموده است، "لایحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر" که به درستی آزادگان عزیز این اندیشه و تفکر را در دوران اسارت پاس داشتند و منشا افتخار بودند.

این مقام مسئول در پایان از مسئولان سپاه، بسیج، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین که این برنامه را مدیریت کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان