۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین مشکلات شرکت "ایران قوطی" و "کنتورسازی" درحال پیگیری است
کد خبر: ۳۳۶۳۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۶ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

مشکلات شرکت "ایران قوطی" و "کنتورسازی" درحال پیگیری است

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در جلسات نمایندگان سه قوه با حضور دادگستری و استانداری و مجلس تصمیماتی در ارتباط با این شرکت اتخاذ شد که دبیری این جلسه برعهده دستگاه قضایی است و بنا شد پیگیری کنند تا این موضوع به سرانجام برسد.

مشکلات شرکت "ایران قوطی" و "کنتورسازی" درحال پیگیری است

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره مشکلات شرکت ایران قوطی اظهار کرد: این موضوع به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کارو رفاه اجتماعی منعکس شده است و به استاندارهم نامه ای درباره مسائل مرتبط با ایران قوطی و برخی شرکت‌های دیگر را مثل تولی پرس، کنتورسازی، فرنخ نازنخ و سایر شرکت‌های دیگر را مرور کردیم.

وی افزود: طی بررسی‌های مختلف این نتیجه حاصل شد که کارگروهی خاص این مسائل برگزار شود و باتوجه به اینکه اکنون در شرایط تحریم هستیم، پیش بینی می‌کنیم اگر ما جلوتر تمهیدات لازم را اتخاذ نکنیم با مشکلاتی بیشتری در حیطه جامعه کارگری مواجه می‌شویم؛ این کارگروه باید شرکت‌ها و کارخانجات را رصد کند و وظیفه‌ای دیگر به آن محول نشود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: برخی شرکت‌ها مشکل مدیریتی دارند که مدیران آن‌ها باید اصلاح شوند، برخی ماشین آلات فرسوده دارند که باید نوسازی ماشین آلات صورت گیرد، برخی برای تولید تهیه مواد اولیه و سرمایه در گردش و نقدینگی مشکل دارند که تمام مشکلات باید احصاء شوند.

این مسئول بیان کرد: ما از ظرفیت استانداری و نمایندگان استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مشکلات پیش روی شرکت‌ها و کارخانجات برداشته شود؛ اما اگر به این کارگروه وظایف دیگری محول شود نتیجه‌ای نخواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: موضوع شرکت ایران قوطی هم در حال پیگیری است و به صورت موردی مشکلات این شرکت را به دستگاه‌‌های مختلف اطلاع داده شده تا چاره‌ای جهت رفع مشکلات شود.

وی درباره شرکت کنتورسازی گفت: علاوه بر مطرح کردن این موضوع برای وزرا؛ در جلسات نمایندگان سه قوه با حضور دادگستری و استانداری و مجلس تصمیماتی در ارتباط با این شرکت اتخاذ شد که دبیری این جلسه برعهده دستگاه قضایی است و بنا شد پیگیری کنند تا این موضوع به سرانجام برسد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان