۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین ساخت‌وبهسازی ۴۵۰واحد مسکونی در لرستان/ ۱۰۰گروه جهادی به‌مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند
کد خبر: ۳۳۶۲۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۵ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد:

ساخت‌وبهسازی ۴۵۰واحد مسکونی در لرستان/ ۱۰۰گروه جهادی به‌مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۴۵۰واحد مسکونی در نورآباد لرستان ساخته خواهد شد که شامل ۵۰واحد ساخت و ۴۰۰واحد تعمیری است و با اولویت کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

ساخت‌وبهسازی ۴۵۰واحد مسکونی در لرستان/ ۱۰۰گروه جهادی به‌مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند

مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با آغاز طرح جهاد همبستگی بسیج سازندگی استان قزوین نسبت به انجام فعالیت‌های عمرانی و آبادانی در لرستان اقدام کردند.

وی افزود: 450واحد مسکونی در نورآباد لرستان ساخته خواهد شد که شامل 50واحد ساخت و 400واحد تعمیری است و با اولویت کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود که مقدمات آن از طریق پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی شکل گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ابراز کرد: 100گروه جهادی بصورت دوره‌ای و هرکدام به مدت یک هفته در منطقه حضور پیدا کرده و فعالیت‌های ساختمانی و ساخت و ساز را انجام می‌دهند.  

وی ادامه داد: از آنجایی که آورده دولت برای تکمیل واحدهای مسکونی تخریب شده کافی نیست، کمک خیرین در این زمینه لازم است، البته معاون عمرانی استاندار قزوین در مقام پشتیبانی ستادی خوب عمل کرده است.

این مسئول عنوان کرد: باتوجه به آغاز سرما از اواسط مهرماه و عدم امکان برای عملیات ساختمانی، تکمیل واحدها تا پایان شهریورماه ضرورت دارد و امکانات و ماشین‌های ساخت و ساز توسط شهرداری، مدیریت بحران و حمل و نقل جاده‌ای به لرستان اعزام شده است.

وی اذعان کرد: گروهی از خواهران بسیج توسط سازمان جامعه زنان سازماندهی شده و طی هفته‌های آینده برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در لرستان حضور پیدا خواهند کرد.

صادق پور گفت: باتوجه به اینکه مردم برخی مناطق سیل زده جزو مردم محروم هستند و تمام اقلام و امکاناتشان در سیل از بین رفته است، تهیه امکانات معیشتی برای مردم این منطقه ضرورت دارد و امیدواریم کمک‌های مردم و خیرین توسط گروه‌های جهادی جمع آوری شود.

انتهای پیام/6006  

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان