۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین اقامه نماز در مدارس جدی گرفته شود
کد خبر: ۳۲۳۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان:

اقامه نماز در مدارس جدی گرفته شود

آیت الله هادی باریک بین گفت: امروز دشمنان ما می خواهند هویت نسل جوان و نوجوان را مورد هجمه قرار دهند و در این راستا آن چیزی که برای شما مدیران آموزش و پرورش با اهمیت است توجه به نماز و اقامه آن در مدارس می باشد.

اقامه نماز در مدارس جدی گرفته شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی صبح قزوین، جمعی از مدیران و مسئولین آموزش و رورش ناحیه یک قزوین با امام جمعه دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله هادی باریک بین امام جمعه قزوین با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت و رسیدگی به جوانان و دانش آموزان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران به اصل تعلیم و تربیت اهمیت فراوانی داده شده است.

وی افزود: امروز دشمنان ما می خواهند هویت نسل جوان و نوجوان را مورد هجمه قرار دهند و در این راستا آن چیزی که برای شما مدیران آموزش و پرورش با اهمیت است توجه به نماز و اقامه آن در مدارس می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ترویج نماز می تواند نوجوانان و دانش آموزان ما را در مقابل دشمنان بیمه نماید اذعان داشت: مسئولین مدارس باید با ایجاد راهکارهای فرهنگی و تشویقی فرزندان این نظام اسلامی را به برپایی نماز و ترویج آن در مدارس هدایت نمایند.

همچنین حجت الاسلام محمد تقی بهبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان نهاد آموزش و پرورش را یکی از سازمان های تاثیرگذار در کشور دانست و گفت: امروزه ایران اسلامی و همچنین استان خودمان قزوین ظرفیت های قابل توجهی در تمام بخش ها دارد و باید بتوانیم با همدلی و وحدت از این ظرفیتها استفاده لازم را ببریم.

وی ادامه داد: امروز دانشگاهها و مدارس و دبیرستانها در حال آموزش به نسل آینده انقلاب هستند و باید برنامه های فرهنگی مفیدی برای این قشر مفید داشته باشیم.

بهبودی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بر دو اصل تعلیم و تربیت و اهتمام جدی بر سند تغییر و تحول در آموزش و پرورش یادآور شد: باید بر این دو اصلی که رهبری فرموده اند توجه داشته و آن را در اولویت کاری خود قرار دهید.

همچنین در ابتدای این دیدار شمس الله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین و حجت الاسلام مهدویان گزارشی از برنامه های سازمان خود به نماینده ولی فقیه در استان ارائه دادند.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان