۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین تبدیل کشور آلمان و فرانسه به یک کشور کاملا اسلامی در پنجاه سال آینده
کد خبر: ۳۲۳۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارشناس سیاسی در مصاحبه با صبح قزوین تصریح کرد

تبدیل کشور آلمان و فرانسه به یک کشور کاملا اسلامی در پنجاه سال آینده

محمد امیدی گفت:در حال حاضر کارشناسان معتقدند کشور آلمان و فرانسه در پنجاه سال آینده به یک کشور کاملا اسلامی تبدیل خواهد شد.

تبدیل کشور آلمان و فرانسه به یک کشور کاملا اسلامی در پنجاه سال آینده

محمد امیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، در رابطه با اعمال سیاست‌های غرب علیه مسلمانان در جهان اظهار داشت: نظام سلطه جهانی به سردمداری آمریکا سه هراس در منطقه خاورمیانه و در جهان مطرح کرده است و در این زمینه با پروژه های طراحی شده به صورت هوشمندانه در حال پیاده کردن اهداف خود هستند.

وی افزود: مورد اول پیاده کردن اسلام هراسی در تمام جهان می باشد که بعد ار حادثه 11 سپتامبر و تخریب برج های دو قلو موضوع تروریسم با برچسبی آشکار و تبلیغاتی به مسلمانان نسبت داده شد تا نگاه دیگر اقشار جهان به اسلام تغییر کند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: در حال حاضر اسلام بنا به فرمایش امام خمینی(ره) در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است و در آینده نزدیک این رویداد به طور کامل به وقوع خواهد پیوست و امروزه ما شاهد رشد روز افزون جمعیت مسلمان در جهان هستیم؛ در حال حاضر کارشناسان معتقدند کشور آلمان و فرانسه در پنجاه سال آینده به یک کشور کاملا اسلامی تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید براین که رویکرد اسلام هراسی عاملی برای منع گسترش دین اسلام در جهان شده است خاطر نشان کرد: در منطقه خاورمیانه دشمنان بحث ایران هراسی را تقویت کرده اند و همانطور که امروز شاهد آن هستیم کشورهای مرتجع عرب خلیج فارس از نظر تسلیحات و افراد نظامی کمک های چند هزار میلیاردی به غرب می کنند و توجیه شان این است تا از قدرت برتر ایران در منطقه در امان بمانند.

استاد تاریخ دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین با بیان اینکه ایران اسلامی امن ترین و نجیب ترین کشور منطقه است یادآور شد: در تاریخ معاصر بیان شده که تا به امروز به هیچ منطقه ای از طرف ایران آغاز به جنگ نشده است و همیشه ما در مقابل تجاوز دیگران از کشورمان دفاع کرده ایم.

وی در ادامه اذعان داشت: قدرت تأثیرگذاری ایران اسلامی به دلیل حمایت از مبانی اسلام در جهان است و کشورهای منطقه باید ایران اسلامی را به عنوان برادر بپذیرند و از توان کشورمان برای دفاع از خودشان بهره ببرند؛ بنابراین ما تهدید نیستیم و ایران هراسی بین دولت ها و نه ملت ها، ضربه اصلی را به کشورهای عرب وارد خواهد کرد.

امیدی به رویکرد سوم غربی ها علیه کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: هراس سوم که از سوی دشمنان در مرزهای داخلی ایران به وجود آمده است تحریم هراسی می باشد؛ این مطلب که رهبری تاکید کردند مسئولین کشور حل معضلات اقتصادی را به تحریم ها گره نزنند نشانه های توجه به این بحث است که باید جدی گرفته شود.

وی گفت: نباید حل مشکلات اقتصادی را به مذاکرات هسته ای گره زد، دولتمردان ما معتقدند تحریم ها ظلم به کشور است و این تحریم ها را به هر صورتی برمی داریم حتی در این راستا از برخی از حقوق اصلی خود عقب نشینی کنیم که این مسئله تفکری اشتباه خواهد بود.

کارشناس علوم سیاسی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد این سه هراس در جهان درحال بهره برداری به سود خود هستند تصریح کرد: غربی ها برای هر کدام از این هراس های ایجاد شده علاوه بر شعار، راهکار عملی هم ارائه داده اند برای نمونه راه اندازی گروه های تکفیری در سوریه، پاکستان و عراق در راستای این پروژه های ضد اسلامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هدف دشمنان این است که چهره مسلمانان در جهان به عنوان تروریست معرفی کنند و بگویند مسلمان یعنی آدم کش؛ یعنی کسی که از کشتن و کشته شدن هراسی ندارد و متاسفانه به علت بی کفایتی و ضعف سواد علمای وهابی که به عنوان آلتی در دست غربی ها قرار دارند؛ در حال جلوه دادن دین رحمت به دین خشونت هستند.

امیدی در پایان خاطر نشان کرد: البته این عملکردها مقطعی خواهد بود و به هرحال منادیان اسلام راستین که ایران اسلامی است به دنبال ایجاد وحدت در جهان اسلام هستند و در جهت ترویج اسلام ناب و واقعی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان