۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین مستند تلویزیونی «یاوران ولایت» تولید شد
کد خبر: ۳۱۸۲۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۶ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

به همت بسیج صداوسیمای قزوین؛

مستند تلویزیونی «یاوران ولایت» تولید شد

به همت بسیج صداوسیمای قزوین مستند تلویزیونی «یاوران ولایت» تولید شد.

مستند تلویزیونی «یاوران ولایت» تولید شد
ابوالفضل معصومی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: گروه تولیدات رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین در مستند تلویزیونی «یاوران ولایت» برنامه‌های بسیج برای بصیرت افزایی دانش آموزان را به تصویر کشیده است.

وی افزود: در این مستند عوامل برنامه ساز بسیج مرکز قزوین با حضور در طرح یاوران ولایت کلاس‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بسیج برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به دانش آموزان را در قالب مستندی تلویزیونی به تصویر کشیده اند.

مدیرکل صدا و سیمای قزوین ابراز کرد: این مستند در اردوگاه شهید رجایی استان البرز تهیه و تولید شده است که دراین اردوگاه کلاس‌های حلقه صالحین، بصیرت افزایی، دشمن شناسی، معرفت افزایی و دوره‌های مدیریتی و مهارتی برای دانش آموزان منتخب دختر و پسر استان برگزار شد.

وی بیان کرد: گروه تولیدات رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین هم آثار و نتایج این کلاس‌ها را از زبان دانش آموزان و معلمان منتخب استان که در این دوره‌ها حضور داشتند ضبط و در قالب برنامه ای تلویزیونی تولید کرد.

این مسئول عنوان کرد: گروه تولیدات رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین در برهه‌های مختلف از فرصت‌های پیش آمده در دوره‌ها و اردوهای بسیج بهره برده و از این محمل‌ها برای تولید برنامه‌های رسانه‌های استفاده می‌کند.

وی گفت: مستند «یاوران ولایت» به تهیه کنندگی سعیدخورشیدی در 2 قسمت 20 دقیقه ای در گروه تولیدات رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین تولید شد که پس از طی مراحل تدوین از شبکه قزوین پخش خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان