۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین جسد فرد حادثه بازار قزوین سرانجام از چاه به بیرون کشیده شد
کد خبر: ۳۱۴۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پس از گذشت ۳۲ ساعت

جسد فرد حادثه بازار قزوین سرانجام از چاه به بیرون کشیده شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین از بیرون آوردن جسد فرد افتاده به درون چاه حادثه بازار قزوین پس از تلاش ۲۰ ساعته ماموران این سازمان خبر داد.

جسد فرد حادثه بازار قزوین سرانجام از چاه به بیرون کشیده شد
علی شفیعی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفتگو با سرویس اجتماعی صبح قزوین در خصوص حادثه روز گذشته نشست چاه در بازار قزوین گفت: از ساعت 11 روز گذشته، ماموران آتش نشانی قزوین با حضور در محل حادثه پس از تلاش 20 ساعته سرانجام توانستند جسد فرد سقوط کرده به درون چاه را به بیرون آورند.
وی اضافه کرد: متوفی 58 ساله از کسبه بازار بوده و در مغازه ابزارفروشی واقع در محل حادثه کار می کرده است.
این مسئول ادامه داد: عمق چاه نزدیک به 20 متر بود و اقدامات ایمن سازی جهت حفر چاه نیز صورت گرفت، تا ماموران بتوانند با رعایت نکات ایمنی فرد مذکور را بیابند که در نهایت با تلاش شبانه روزی پرسنل آتش نشانی جسد متوفی که به درون چاه افتاده بود به بیرون آورده شد.
وی در پاسخ به علت نشست زمین بیان داشت: فرسوده بودن زمین و ریزش چاه علت اصلی وقوع این حادثه بوده است ولی باید کارشناسی های لازم در این رابطه انجام شود تا علت آن مشخص شود.
شفیعی متذکر شد: بافت های سنتی قزوین دارای چاه های فراوانی است که قبل از وقوع حوادث بیشتر باید شناسایی شوند تا از حوادثی نظیر حادثه اخیر پیشگیری شود.
انتهای پیام/7008/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان