۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین تولید و انعکاس بالغ بر ۲۰۰ خبر از اوقاف قزوین در فروردین ماه در رسانه‌ها
کد خبر: ۲۹۷۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف قزوین خبر داد:

تولید و انعکاس بالغ بر ۲۰۰ خبر از اوقاف قزوین در فروردین ماه در رسانه‌ها

مدیر کل اوقاف استان قزوین گفت: باهمکاری رسانه‌ها در فروردین ماه ۹۰ خبر تولید و بالغ بر ۲۰۰ خبر از اوقاف قزوین در رسانه‌های مکتوب و مجازی انعکاس یافته است.

تولید و انعکاس بالغ بر ۲۰۰ خبر از اوقاف قزوین در فروردین ماه در رسانه‌ها

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهارداشت: با همکاری رسانه‌ها طی یک ماه گذشته بالغ بر 200 خبر از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و ادارات وابسته در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری انعکاس یافته است.

حجت الاسلام نوروزی افزود: با توجه به افزایش همکاری رسانه‌های گروهی جهت انعکاس اخبار، انعکاس خبر در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری طی یک ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 135 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری بالغ بر 200 خبر، گزارش تولیدی و پوششی در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری انعکاس یافته است، بیان کرد: در این مدت در بین خبرگزاری ها، خبرگزاری فارس با انعکاس 50 ، خبرگزاری مهر با 25 ، خبرگزاری ایرنا با 15 به ترتیب بیشترین همکاری را در فروردین ماه سال جاری با مجموعه اوقاف قزوین و ادارات وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از آخرین اقدامات حوزه وقف و بقاع متبرکه داشتند.

حجت الاسلام نوروزی اضافه کرد: در بین رسانه‌های مکتوب، روزنامه ولایت بیشترین همکاری را در اطلاع رسانی با این مجموعه در همین مدت داشتند و در بین پایگاه های اطلاع رسانی پایگاه اطلاع رسانی صبح قزوین با انعکاس تولید 45 خبر در صدر قرار دارد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود: همچنین در فروردین ماه سال جاری 90 خبر در پورتال اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و روابط عمومی این اداره کل انعکاس یافته است که نسبت به سال گذشته با کاهش 40 درصدی همراه بوده است وی در ادامه خاطرنشان کرد : دو مستند تلویزیونی از صدا و سیما استان و شبکه سراسری معارف با محتوای معرفی امامزادگان شاخص استان قزوین به همراه 50 مرتبه پخش تیزر ، میان و نشان آگهی و۱۰ خبر از بخش خبری صداوسیمای استان به همراه پخش زنده مراسم عزاداری با عنوان یاس نبوی در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از شبکه استانی و ملی شما پخش شده است.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با تشکر از همکاری رسانه‌های استانی و کشوری اعم از مکتوب و مجازی در امر اطلاع رسانی و پوشش اخبار افزود: همکاری رسانه‌ها با نهادها به ویژه حوزه وقف و بقاع متبرکه و انعکاس اخبار فعالیت ها و رویدادها باعث می‌شود، اوقاف قزوین در انجام ماموریت‌های محوله در مسیر توسعه فعالیت های فرهنگی و عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه موفق‌تر عمل کند و مردم نیز همراهی قابل ملاحظه ای با مجموعه اوقاف داشته باشند.

منبع: روابط عمومی اوقاف قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان