۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین نمايشگاه عكس «مسير سبز- ساحل پاك از نگاه مردم» گشایش یافت
کد خبر: ۲۹۶۵۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

صبح ها از ۹ الي ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الي ۲۰

نمايشگاه عكس «مسير سبز- ساحل پاك از نگاه مردم» گشایش یافت

اين نمايشگاه به مدت يك هفته از ۲۴ لغايت ۳۰ ارديبهشت ماه در محل نگارخانه حوزه هنري قزوين برپاست.

نمايشگاه عكس «مسير سبز-  ساحل پاك از نگاه مردم» گشایش یافت

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، صدرالدين عليپور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست اظهار داشت: اين نمايشگاه به مدت يك هفته از 24 لغايت 30 ارديبهشت ماه در محل نگارخانه حوزه هنري قزوين برپاست.
مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين تصريح كرد: ساعت بازديد نمايشگاه هر روزه صبح ها از 9 الي 12 و عصرها از ساعت 16 الي 20 مي باشد و بازديد از نمايشگاه به طور رايگان و براي عموم شهروندان آزاد است.
وي گفت: اين عكس ها مربوط به طرح مسير سبز ساحل پاك است كه تفاهم نامه ان در اواخر اسفند ماه سال گذشته بين استانداران شش استان تهران، البرز، قزوين، گيلان، مازندران و گلستان و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست به امضا رسيد.
عليپور در ادامه يادآور شد: پس از امضاي تفاهم نامه و اجراي فاز اول آن در تعطيلات ايام نوروز با همكاري و هماهنگي شش استان امضاء كننده، مسابقه عكسي از طرف تشكل هاي مردم نهاد زيست محيطي برگزار شد و حدود 200 عكس از سوي مردم در ارتباط با موضوع پسماند ارسال شد كه بعد از داوري تعداد 30 عكس برگزيده ودر نمايشگاه ارائه شد.
وي هدف از برگزاري اين نمايشگاه را ارتقاي فرهنگ حفاظت از محيط زيست در بين آحاد جامعه و همگام سازي مردم با محيط زيست به منظور حفظ انفال طبيعي و جلب توجه همگاني به معظل پسماند در استان هاي شمالي دانست.
گفتني است اين نمايشگاه عكس در شش استان امضا كننده تفاهم نامه مسير سبز ساحل پاك بر پا مي شود كه پس از برپايي آن در برج ميلاد تهران و موزه تاريخ طبيعي و تنوع زيستي پارك چمران كرج به مدت يك هفته در قزوين در حال برگزاري است.

منبع: روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان