۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین بيش از ۵۰۰ مددجوي قزويني در مراسم معنوي اعتكاف شرکت کردند
کد خبر: ۲۹۶۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل زندانهای استان قزوین

بيش از ۵۰۰ مددجوي قزويني در مراسم معنوي اعتكاف شرکت کردند

مدیرکل زندانهای استان قزوین از برگزاري مراسم پرشور ومعنوي اعتکاف با حضور بيش از۵۰۰ مددجو در زندان هاخبرداد.

بيش از ۵۰۰ مددجوي قزويني در مراسم معنوي اعتكاف شرکت کردند

به گزارش صبح قزوین، حميدرضافراست طلب اظهار داشت: اعتکاف بستری برای تحول معنوی مددجويان است و معتكفين در اعتکاف سه روزه به خدا نزديك مي شوند و در این دوران فرد به تفکر در کارهایی که انجام داده‌ و آنچه می‌خواهد در آینده انجام دهد فکر می‌کند.
وي بابيان اينكه اعتکاف از روی ایمان و باور آمرزش گناهان را به همراه دارد بيان داشت: اعتکاف تجلی خود سازی و تهذیب نفس انسانهاست از این رو مراسم اعتکاف هر ساله با حضور پرشور مددجويان و همكاران برگزار مي شود.
اين مقام مسؤل متذكرشد: در ایام اعتکاف مددجو می‌تواند نگاهی از درون به بیرون داشته و با ايجاد تغییر و تحول دروني راه صحیح زندگي را انتخاب کند.
فراست طلب تصريح كرد: در مراسم اعتكاف امسال برنامه‌های معنوی شامل محفل انس با قرآن، قرائت ادعیه از جمله دعای جامعه کبیره و مکارم‌الاخلاق، مناجات مسجد کوفه و سیری در نهج‌البلاغه برای استفاده معتکفين برگزار شد.
مديركل زندانهاي استان قزوين همچنين اضافه كرد: در اين مراسم پرشور معنوي، مبلغين ديني پاسخگوی سوالات شرعی و احكام معتكفين نيز بودند.
وي با اشاره به اينكه اعتکاف باید صحنه بهره مندی کامل برای معتکفين باشد اذعان داشت: سعی شده نسبت به سنوات گذشته برنامه های جانبی کمتر و برنامه هاي قرآني بيشتري اجرا شود.

منبع: روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان قزوين انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان