۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین جشنواره "سلام" تحقق شاخصه های فرهنگی است
کد خبر: ۲۹۲۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور:

جشنواره "سلام" تحقق شاخصه های فرهنگی است

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: جشنواره های فرهنگی مانند جشنواره "سلام" تحقق شاخصه های فرهنگی ما در دانشگاه هستند.

جشنواره "سلام" تحقق شاخصه های فرهنگی است

به گزارش صبح قزوین، جشنواره سراسری فرهنگی، هنری "سلام" که به همت دانشگاه پیام نور قزوین و بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شده بود، عصر امروز به کار خود پایان داد.

در این جشنواره که ویژه  دانشجویان پیام نور در بخش های وبلاگ نویسی، متن ادبی، شعر، طراحی گرافیک، کاریکاتور، خوش نویسی، داستان نویسی و ساخت کلیپ برگزار شد،  شرکت کنندگانی از سراسر کشور حضور داشتند.

فرهنگ میزانی، رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین پس از تقدیر و تشکر از دانشجویانی که اداره کننده این جشنواره بودند، اظهار کرد: دانشگاه های پیام نور نقش غیرقابل انکاری در جامعه ی دانشگاهی کشور دارند اما رسالت دانشگاه پیام نور تنها آموزش علمی نبوده و در جهت ارتقا فرهنگی نیز برنامه داشته است.

وی افزود:در همین راستا جشنواره ی "سلام" را که 6 دوره به صورت استانی برگزار شده بود، به صورت کشوری در بین دانشگاه های پیام نور برگزار نمودیم.

برزگر، مسئول بسیج دانشجویی درباره ی برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره سلام در هر سال به نام یکی از ائمه اطهار(ع) برگزار می شود و امسال نیز نام امام حسین(ع) را برای جشنواره انتخاب کرده ایم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی ادامه داد: این جشنواره با هدف تعالی هنر اسلامی و با رویکرد نگاه شهید آوینی با همکاری 500 مرکز پیام نور برگزار شد و در نهایت 40 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

دکتر کریم نجفی برزگر، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز کرد: قبل از انقلاب 140هزار دانشجو در کل کشور در حال تحصیل بودند اما این رقم درحال حاضر به 4 میلیون دانشجو رسیده است که 1 میلیون از این دانشجو ها در دانشگاه پیام نور در حال تحصیل هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت و توان بالای دانشجویان افزود: مقام معظم رهبری چندین بار به این ظرفیت عظیم دانشجویی اشاره کرده اند و ما باید ازین ظرفیت بیشترین بهره را ببریم زیرا اقتصاد و فرهنگ  هر دو در دانشگاه دارای جایگاه ویژه ای هستند.

وی در پایان گفت: جشنواره های فرهنگی مانند  جشنواره "سلام" تحقق شاخصه های فرهنگی ما در دانشگاه هستند.

در پایان از نفرات اول تا سوم این جشنواره در بخش های مختلف تقدیر شد.

انتهای پیام/7006/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان