۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین رمز پیروزی جامعه ما، استقلال در همه حوزه‌ها است
کد خبر: ۲۸۹۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری در دیدار با فرهنگیان:

رمز پیروزی جامعه ما، استقلال در همه حوزه‌ها است

آیت الله هادی باریک بین گفت: تا وقتی ایران اسلامی به خودکفایی در همه زمینه‌ها نرسد نخواهیم توانست دشمنان خود را از پای درآوریم زیرا رمز پیروزی نهایی جامعه ما استقلال در همه حوزه‌ها است.

رمز پیروزی جامعه ما، استقلال در همه حوزه‌ها است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی صبح قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و بسیج فرهنگیان پیش از ظهر امروز، جمعی از اعضای این ستاد با آیت الله هادی باریک بین، امام جمعه قزوین در سالن شهید باریک بین قزوین دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین به نقش مهم علوم آموزشی استادان و معلمان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در روایت از پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) به ترویج علم بسیار تاکید شده است که باید به این مسئله توجه کافی شود.

امام جمعه قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مسئله تعلیم و تعلم باید به‌عنوان مسأله اول نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شود، پس لازم است مسوولین امر در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

وی اذعان داشت: استادان و معلم‌های ما در مدارس و دانشگاه‌ها باید الگوی کاملی برای قشر نوجوان و جوان این مرز و بوم باشند تا ایران اسلامی بیشتر از حال حاضر ساخته شود و آبادانی و پیشرفت را به دنبال داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری قزوین به نقش تعلیم که زمینه ساز خودسازی است اشاره کرد و ابراز داشت: همانگونه که تلاش می‌کنیم از مدارس به جایگاه‌های بلند برای علم آموزی دست پیدا کنیم باید به تزکیه و نقش اصول اخلاقی در زندگی نیز توجه لازم شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین به مسأله فرهنگ اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب ما فرهنگی است و جامعه برای حفظ فرهنگ باید از نظر اقتصادی و سیاسی به قدرت محکمی دست پیدا کرده باشد.

باریک بین در پایان گفت: تا وقتی ایران اسلامی به خودکفایی در همه زمینه‌ها نرسد نخواهیم توانست دشمنان خود را از پای درآوریم زیرا رمز پیروزی نهایی جامعه ما استقلال در همه حوزه‌ها است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان