۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین حضور سه کاراته کای الوندی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور
کد خبر: ۲۵۲۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱ ساعت: ۷:۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیات کاراته استان قزوین اعلام کرد:

حضور سه کاراته کای الوندی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور

دبیر هیات کاراته استان قزوین بیان کرد: در تاریخ کاراته استان قزوین این استان برای اولین بار به طور هم زمان سه ملی پوش الوندی در تیم ملی بزرگسالان قرار گرفته که این اتفاق در هیچ رشته ورزشی در استان قزوین رخ نداده است

حضور سه کاراته کای الوندی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛ حمید‌ رضا داوری دبیر هیات کاراته استان قزوین اظهارکرد: سال ۹۶ یکی از پربارترین سال‌ها در‌ عرصه ورزش کاراته استان قزوین‌ است که کاراته کارهای قزوینی با حضورشان در تیم‌ ملی خوش درخشیده‌اند.

وی عنوان کرد: در تاریخ کاراته قزوین، این استان برای اولین ‌بار به طورهم زمان سه ملی پوش الوندی در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد که این اتفاق درهیچ رشته ورزشی در استان قزوین رخ نداده ‌است.

این مسئول افزود: بهمن عسگری یکی از ورزشکاران اخلاق مدار در رشته ورزشی کاراته است که در لیگ جهانی کاراته اسپانیا، با کسب ۵ پیروزی در این دوره از رقابت‌ها قهرمان جهان شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بهمن عسگری ،مجید حسن نیای دیلمی کاراته کار سبک وزن الوندی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم وعلی اصغر آسیابری عضو تیم ملی بزرگسالان در حال آماده شدن برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

داوری یاد‌آور‌ شد: بهمن عسگری، مجید حسن نیا و علی اصغر آسیابری هم‌اکنون در اردوی آماده سازی برای مسابقات آسیایی در مجموعه ورزشی آزادی به سرمی‌برند‌ و هیات کاراته استان قزوین نیز، در حد توان خود تلاش کرده است تا از ‌‌این جوانان قهرمان حمایت کند.

دبیر هیات کاراته استان قزوین عنوان‌ کرد: در رده سنی امید، امیر‌ رضا میرزایی در سال جاری با وزن منهای ۶۷ کیلو گرم در‌ اردوی تیم ملی حضورداردوخودرا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

داوری ادامه داد: در رده نوجوانان، امیر حسین بیگدلی در ترکیب تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قراردارد که در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نوجوانان به برگزاری مسابقات خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه ۶ نماینده از استان قزوین در اردوی تیم ملی کاراته برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند، افزود: این مسابقات در اواخر تیر ماه‌ در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

دبیر هیات کاراته قزوین با اشاره به بودجه‌های دریافتی هیات کاراته استان گفت: با توجه به کمبود این بودجه‌ها، حمایت‌های حداقلی از ورزشکاران به عمل می آید و تلاش بر این است تا هزینه این مسابقات بر عهده هیات کاراته قزوین باشد اما در بعضی از موارد برخی از هزینه‌ها، برعهده ورزشکاران است که این موضوع حمایت‌های بیشتر مسئولان استانی را می‌طلبد.

وی با بیان‌ اینکه قهرمانان کاراته قزوین بیشترین آمار کسب مدال آوری را برای استان دارند، بیان کرد: مسئولان بودجه‌ها و حمایت‌های اختصاص یافته به ورزش کاراته را حداقل هم‌سطح با ورزش‌های توپی دسته چندم کشوردرنظرگرفته و از آنها حمایت کنند.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان