۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین گودبرداری غیراصولی عامل تخریب منزل مسکونی در قزوین شد+تصاویر
کد خبر: ۲۵۱۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۷ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

گودبرداری غیراصولی عامل تخریب منزل مسکونی در قزوین شد+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني قزوين گفت: بخش زیادی از یک ساختمان سه طبقه مسکونی در مجاورت محل گود برداری شده دچار ریزش شد که خوشبختانه تلفات و خسارت جانی نداشت.

گودبرداری غیراصولی عامل تخریب منزل مسکونی در قزوین شد+تصاویر
قدير موسي خاني معاون عمليات سازمان آتش نشاني قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوین بي درنگ نيروهاي عملياتي چهار ايستگاه شماره هفت ، پنج، یک و 2 را در ساعت 16 و 23 دقيقه روز چهارشنبه 24 خردادماه سال 1396به محل حادثه واقع در خيابان بلوار شمالی قزوین اعزام کرد.

وی افزود: با رسیدن اولین اکیپ در کمتر از 3 دقیقه به محل مشاهده شد قسمت شرقی یک باب ساختمان مسکونی سه طبقه که در مجاورت یک قطعه زمین گودبرداری شده قرار داشت، کاملاً فروریخته است.

این مسئول که به همراه نیروهای عملیات در محل حادثه حضور یافته بود، عنوان کرد: تنها یک نفر خانم در زمان حادثه در ساختمان ساکن بوده که قبل ریزش آوار با احساس لرزش در محل، از واحد مسکونی خارج می‌شود و امدادگران آتش نشانی نیز بلافاصله پس از رسیدن به محل با درخواست حضور عوامل امداد ادارات گاز و برق و آب، نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام کرده و برای اطمینان از عدم حضور اشخاص داخل ساختمان بی درنگ به جستجوی محل آوار پرداختند.

وی در پايان با اشاره به اینکه خوشبختانه در جريان اين حادثه به هيچ كس آسيب جاني نرسيد، گفت: نيروهاي عملياتي پس از اطمينان کامل از عدم وجود شخصی در زير آوار، ضمن ايمن سازي محل حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي با تنظیم صورتجلسه و ارائه تذكرات ايمني به ساكنين منازل مسکونی مجاور به مأموريت خود پايان دادند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان