۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین دستگیری باند کلاهبردار و کشف عتیقه‌جات قلابی در قزوین
کد خبر: ۲۴۹۶۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۳ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری باند کلاهبردار و کشف عتیقه‌جات قلابی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری وانهدام باند کلاهبرداری با عتیقه جات قلابی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

دستگیری باند کلاهبردار و کشف عتیقه‌جات قلابی در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا با کسب خبر از منابع مردمی و شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه جات قلابی شهروندان را اغفال و کلاهبرداری می‌کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بدست آوردن سرنخ‌هایی از کلاهبرداران بر اساس اظهارات شاکی موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم در استان لرستان شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده ولی با اقدامات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشودند.

این مسئول با اشاره به اقرار متهمان در بازجویی های صورت گرفته تصریح کرد : متهمان در مواجه با طعمه‌های خود با این ترفند که حین حفاری چاه در یکی از استان‌ها جنوبی، عتیقه جات را کشف و شماره شما را بصورت تصادفی پیدا وقصد فروش آن را داشته با افراد قرار معامله و از آنها کلاهبرداری می‌کردند.

محمودی با بیان اینکه متهمان در یک معامله ۷۰۰ میلیون ریال از شاکی در شهرستان بوئین زهرا کلاهبرداری کرده بودند، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده ومعرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان