۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ۶۹۳ واحد تولیدی در استان تسهیلات دریافت کردند
کد خبر: ۲۴۸۷۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۷ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر کارگروه تسهیل قزوین:

۶۹۳ واحد تولیدی در استان تسهیلات دریافت کردند

دبیر کارگروه تسهیل قزوین بیان کرد: ۴۰۱ واحد تولیدی نیز به صورت مستقیم با مراجعه به بانک‌های عامل ۳۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند و در این خصوص در جایگاه ۷ کشوری قرار داریم.

۶۹۳ واحد تولیدی در استان تسهیلات دریافت کردند
علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین گفت: تاکنون۶۹۳ واحد تولیدی ۴۷۴ میلیاردتومان از طریق سامانه بهین یاب تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: همچنین ۴۰۱ واحد تولیدی نیز به صورت مستقیم با مراجعه به بانک‌های عامل ۳۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند و در این خصوص در جایگاه ۷ کشوری قرار داریم.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین اذعان کرد: از ۲هزار و ۱۶۵ واحد ثبت نام شده در سامانه بهین یاب یک هزار و ۳۴۲مورد در کارگروه تسهیل بررسی شده شده است.

وی از وجود ۵۵ پرونده در مرحله ارجاع به شعبه خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۳مورد در مرحله عقد قرارداد با بانک‌های عامل استان قزوین قراردارند که جهت تعیین تکلیف همه آنها اقدام خواهد شد.
 
این مسئول اعلام کرد: واحدهای متقاضی تسهیلات که براساس آیین نامه مربوطه مشمول دریافت نیستند و موارد تکراری، پس از بررسی کارگروه از لیست دریافت کنندگان تسهیلات حذف خواهند شد.

وی با اشاره به جایگاه استان قزوین در موضوع نظارت تسهیلات پرداخت شده، گفت: استان قزوین با انجام ۵۵۷مورد به مبلغ۵۱۱میلیارد تومان و سهم ۹.۳درصدی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد.

پرزحمت خاطرنشان کرد: بانک‌های کشاورزی، تجارت و سپه به لحاظ تعداد و مبلغ پرداخت تسهیلات ، سه بانک برتر در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب است.

وی از وجود تعداد۴۱۶ مورد انباشت‌های بخش صنعت خبرداد و افزود: از این تعداد،۲۱۲مورد با حضور بانک‌های عامل در کارگروه بررسی شده که ۲مورد منجر به پرداخت تسهیلات و ۱۹مورد نیاز به پیگیری از مرکز است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان