۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین طرح نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی آغاز شد
کد خبر: ۲۴۸۶۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۷ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

طرح نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی آغاز شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی آغاز شد.

طرح نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی آغاز شد
دکتر عیسی غیاث یزدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اداره دامپزشکی شهرستان قزوین طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان بر واحدهای عرضه کننده فراورده‌های خام دامی در نمایشگاه را آغاز کرد.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و آغاز به کار نمایشگاه عرضه مواد غذایی، اداره دامپزشکی شهرستان قزوین برنامه نظارتی خود را بر واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی با قدرت بیشتری نسبت به سال قبل آغاز کرده تا هیچ مشکلی در این زمینه برای سبد غذایی خانوارها نباشد.

این مسئول بیان کرد: در همین راستا کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی با حضور در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای حصول این مهم به نظارت بر نحوه تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی در نمایشگاه می‌پردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عرضه فرآورده‌های خام دامی بهداشتی، وظیفه واحدهای عرضه کننده در تمام مناطق است و تنها مختص به زمان و مکان خاص نیست و اداره دامپزشکی شهرستان قزوین تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته تا مردم با اطمینان خاطر بیشتری به خرید فرآورده‌های خام دامی بپردازند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان