۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین قیمت شکر و برنج ویژه ماه رمضان بزودی اعلام می‌شود
کد خبر: ۲۴۸۱۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

قیمت شکر و برنج ویژه ماه رمضان بزودی اعلام می‌شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: قیمت شکر و برنج هم به زودی اعلام می‌شود، ضمن اینکه در قیمت زولبیا و بامیه در استان افزایش محسوسی نخواهیم داشت.

قیمت شکر و برنج ویژه ماه رمضان بزودی اعلام می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین شب گذشته(سه شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در استانداری گفت: مایحتاج مردم استان در ماه رمضان به اندازه کافی تامین و ذخیره سازی شده و مردم نگران تامین کالاهای ضروری خود در ایام ماه مبارک رمضان نباشند.

وی با تاکید بر نظارت جدی بر بازار و قیمت‌ها برای رفاه بیشتر مردم در رمضان، افزود: با اجرای طرح ضیافت درصدد کنترل افزایش قیمت‌ها به واسطه افزایش تقاضا هستیم و با افزایش خود سرانه قیمت‌ها در ماه رمضان به شدت برخورد می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: باید مراقبت کنیم تا کیفیت اقلام مصرفی ماه رمضان به علت افزایش تقاضا کاهش نیابد.

حبیبی اعلام کرد: به منظور کنترل قیمت گوشت مرغ، از اول ماه رمضان در قالب طرح ضیافت، مرغ گرم برای مصرف کننده به صورت خرده فروشی و با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت شکر و برنج هم به زودی اعلام می‌شود، ضمن اینکه در قیمت زولبیا و بامیه در استان افزایش محسوسی نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین از فعال بودن کشتارگاه‌های استان برای تامین نیاز بازار در طول ماه رمضان خبر داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان