۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین حضور بیش از ۹۰۰ گشت نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
کد خبر: ۲۴۴۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۷ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین اعلام کرد:

حضور بیش از ۹۰۰ گشت نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در راستای تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی بیش از ۹۰۰ گشت نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سال ۱۳۹۵ در سطح شهرستان قزوین توسط اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی انجام شده است.

حضور بیش از ۹۰۰ گشت نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
دکتر عیسی غیاث یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: رسالت مهم اداره دامپزشکی، دسترسی آحاد جامعه به فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی بوده که تحقق این امر مستلزم نظارت مستمر و دقیق بر مراکز عرضه این فرآورده‌ها است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: یکی از ملزومات داشتن جامعه سالم، برخورداری افراد آن جامعه از تغذیه سالم است که در راستای تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی بیش از 900 گشت نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سال 1395 در سطح شهرستان قزوین توسط اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی انجام شده است.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین طی یک برنامه مدون روزانه با بکارگیری حداکثر توان نسبت به بازدید از کلیه مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی موجود در سطح شهرستان اعم از فروشگاه‌ها، غذاپزی‌ها، رستوران‌ها، کارخانجات بسته بندی و کشتارگاه‌ها اقدام کردند که کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف از نتایج آن بود.

دکتر یزدی در پایان به نقش شهروندان در همکاری با اداره دامپزشکی شهرستان جهت ارتقای سطح بهداشت مراکز عرضه اشاره کرد و از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه گوشت ومرغ و ماهی مراتب را از طریق سامانه 1512 به اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان