۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین مسئولان در عرصه واگذاری اراضی ملی به مصلحت ها و اصرارها توجه نکنند
کد خبر: ۲۴۲۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مسئولان در عرصه واگذاری اراضی ملی به مصلحت ها و اصرارها توجه نکنند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مسئولان امر توجه کنند تا مصلحت ها و اصرارها نباید جایگاهی در عرصه واگذاری عرصه و اراضی ملی داشته باشد هر جایی که ضرورت استانی ایجاب کند باید از ظرفیت های منابع طبیعی هم استفاده کنیم.

مسئولان در عرصه واگذاری اراضی ملی به مصلحت ها و اصرارها توجه نکنند
به گزارش صبح قزوین، جمال انصاری در شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین که در سالن باغستان برگزار شد، بیان داشت: گزارش عملکرد این جلسه نشان می دهد که روند کارها شتاب داشته است.
وی ادامه داد: سال 92 دستگاه قضایی کارهایی بی نظیری را به انجام رسانده است و این امر را می توان در روند پرشتاب صدور احکام و اجرای احکتم شاهد هستیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: باید به یاد داشته باشیم که پیشگیری و برخورد صرف کفایت نمی کند یعنی اقدامات مختلفی اتفاق خواهد افتاد و ممکن است در کارها انحرافی باشد ولی لازم است به دقت بررسی کنیم.
وی تصریح کرد: وقتی از انفال و منابع طبیعی سخن می گوئیم این مطلب بدان معناست که باید در این حوزه به صورت جامعه نگاه کرد یعنی زنجیره آب و خاک در کنار هم می توانند ارزش مناسب داشته باشند در این صورت است که ما هم امانتدار و هم بهره بردار خوبی خواهیم بود.
انصاری خاطرنشان کرد: باید موضوع استفاده از مشارکت مردمی را جدی بگیریم چراکه اگر مردم بخواهند می توانند با سازماندهی علیه ما اقدام کنند ولی با تعامل منطقی می توانیم مردم را مشارکت دهیم و به ضرورت ها عمل کنیم.
وی اعلام کرد: مسئولان امر توجه کنند تا مصلحت ها و اصرارها نباید جایگاهی در عرصه واگذاری عرصه ملی داشته باشد هر جایی که ضرورت استانی ایجاب کند باید از ظرفیت های منابع طبیعی هم استفاده کنیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: می توان با همکاری کارها را پیش برد البته با اقتدار نیز می توان عمل کرد ولی قطع یقین پیشبرد کارها با همکاری موجب پیشرفت بیشتر کارها می شود.
وی یادآورشد: از این رو باید اقدامات را طوری برنامه ریزی و تدبیر کنیم که نقطه برخورد نداشته باشیم البته اگر لازم باشد دستگاه قضایی در موراد لازم با جدیت برخورد خواهد کرد.
منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان