۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین ارائه گزارش «یارانه‌ای» کمیسیون ‌‌‌‌نظارت مجمع تشخیص به رهبر انقلاب
کد خبر: ۲۳۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هاشمی رفسنجانی اعلام کرد

ارائه گزارش «یارانه‌ای» کمیسیون ‌‌‌‌نظارت مجمع تشخیص به رهبر انقلاب

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارائه قریب‌الوقوع دو گزارش کمیسیون نظارت این نهاد درباره «اصل ۴۴ و یارانه‌ها» به مقام معظم رهبری خبر داد.

ارائه گزارش «یارانه‌ای» کمیسیون ‌‌‌‌نظارت مجمع تشخیص به رهبر انقلاب
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی صبح امروز (شنبه) تشکیل جلسه داد.
در این جلسه، نتایج بررسی و نظارت‌های این کمیسیون درباره نحوه اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و نظارت بر روش اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و نقاط‌ قوت و ضعف هر یک از آنها، در قالب دو گزارش جداگانه توسط دبیر جلسه ارائه شد.
سپس اعضای کمیسیون نظارت مجمع، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص گزارش‌ های ارائه شده از سوی دبیر این کمیسیون بیان کردند.
رئیس مجمع تشخیص و رئیس کمیسیون نظارت این نهاد در این نشست با تقدیر از گزارشات ارائه شده، تأکید کرد: گزارش‌های ارائه شده باید منطبق بر شاخص‌ها و جداول مشخص و قابل تطبیق و مقایسه درباره اهداف برنامه‌های اصل 44 و هدفمندی یارانه‌ها و با تعیین نقاط‌ قوت و ضعف‌ها باشد تا اعضای مجمع بتوانند سریع‌تر به جمع‌بندی برسند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد که نتایج حاصله و گزارش نهایی، پس از طرح در جلسات آتی و اخذ دیدگاه‌ها و نظرات همه اعضای مجمع، در قالب گزارش نهایی تقدیم رهبر معظم انقلاب می شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان