۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین مرتضی‌زاده; نیم پله با قهرمانی فاصله داشتیم!/باخت اول مقابل کوشا مانع قهرمانی شد
کد خبر: ۲۳۳۰۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مرتضی‌زاده; نیم پله با قهرمانی فاصله داشتیم!/باخت اول مقابل کوشا مانع قهرمانی شد

سرمربی بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در شرایط نامساعد جوی اهواز ۴ بازیکن ما بیمار شدند و همین موضوع در نتیجه و بازی‌های فینال ما تاثیر گذاشت.

مرتضی‌زاده; نیم پله با قهرمانی فاصله داشتیم!/باخت اول مقابل کوشا مانع قهرمانی شد

زهرا مرتضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره شکست تیمش مقابل گاز و از دست دادن قهرمانی سوپرلیگ قهرمانی والیبال اظهار داشت: اولین باختی که مقابل کوشا داشتیم باعث از دست دادن قهرمانی شد. چون در این دیدار مقابل کوشا نیروی سانتر جایگزین نداشتیم و با اختلاف 4 امتیاز بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: درست است که دور برگشت جبران کردیم و با اختلاف 17 امتیاز کوشا را بردیم اما شکست اول مانع قهرمانی ما شد. برای بازی با گاز هم احساس خطر داشتم. هفته آخر تمرینات ما در گردوخاک خوزستان برگزار می‌شد و حتی دو جلسه با ماسک تمرین می‌کردیم. بین تمرینات هم صبر می‌کردیم تا دوباره داخل سالن تمیز شود دوباره شروع می‌کردیم چون احتمال لیز خوردن بازیکنان و آسیب‌دیدگی وجود داشت.

سرمربی پالایش نفت آبادان با اشاره به بیماری 4 بازیکنش در جریان مشکلات خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنانم یک هفته بیمار بود البته مقابل گاز بازی کرد اما می‌دانستم نمی‌تواند توانایی خودش را داشته باشد. بازی اول مقابل کوشا خوب بودیم اما در بازی دوم مقابل گاز بدن بازیکنان خالی کرد. 

مرتضی‌زاده در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در لیگ امسال یادآور شد: هیچ تیمی نبود که از ما شکست نخورده باشد. ما نتیجه پشتکارمان را در زمین گرفتیم و عملکرد ما در زمین گویای همه چیز بود. کمتر کسی باور می‌کرد مدعی قهرمانی باشیم. امیدوارم سال آینده بتوانیم با عملکرد خوبمان بهترین نتیجه را بگیریم.

وی با بیان اینکه نیم‌پله با قهرمانی فاصله داشتیم، گفت: خوشحالم مقابل مربیان بزرگ از جمله عباسی، طیاری، ملکیان، تیم‌داری کردم. بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و همین برایمان ارزشمند است.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان