۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین تردد بیش از ۱۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین
کد خبر: ۲۲۴۳۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

در یک ماه گذشته صورت گرفت؛

تردد بیش از ۱۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۱۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

 تردد بیش از ۱۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۱۶ میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در استان ثبت شده که حدود ۱۷٫۶ درصد از کل این تردد ها سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی با بیان اینکه استان قزوین مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است، بیان کرد: در مرکز مدیریت راه‌های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین‌های نظارتی وضعیت ترافیک جاده‌ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و با هماهنگی پلیس راه جریان ترافیک هدایت و کنترل می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: بیشترین نرخ جریان ترافیکی مربوط به آزاد راه آبیک- قزوین با هزار و ۸۱۲ تردد وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیکی با ۱۰۶ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور قزوین- معلم کلایه بوده است.

وی یادآور شد: دستگاه‌های تردد شمار اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را ثبت می‌کند.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان