۱۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۷ دوشنبه

صبح قزوین پرداخت ۷ ميليارد ريال تسهيلات به حوضچه‌هاي پرورش ماهي استان
کد خبر: ۲۲۱۶۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

جانشين بسيج سازندگي قزوين اعلام کرد:

پرداخت ۷ ميليارد ريال تسهيلات به حوضچه‌هاي پرورش ماهي استان

جانشين بسيج سازندگي قزوين عنوان کرد: با پرداخت تسهيلات براي ۲۸ نفر به طور مستقيم اشتغال ايجاد شده است و به حوضچه‌هاي پرورش ماهي استان ۷ ميليارد ريال تسهيلات پرداخت می‌شود.

پرداخت ۷ ميليارد ريال تسهيلات به حوضچه‌هاي پرورش ماهي استان
سرهنگ دوم پاسدار رضا امامي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با بيان اينكه حمايت از ايجاد واحدهاي توليدي اقتصاد مقاومتي با دو هدف عمده دنبال مي‌شود، اظهار كرد: تقويت روحيه كار و تلاش در بين كساني كه جوياي كار هستند، يكي از اهداف بسیج سازندگی است.

جانشين بسيج سازندگي قزوين راه اندازي حوضچه‌هاي پرورش ماهي را يكي از اولويت‌هاي پرداخت تسهيلات به طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي دانست.

وی يادآور شد: با پرداخت تسهيلات براي 28 نفر به طور مستقيم اشتغال ايجاد شده است و به حوضچه‌هاي پرورش ماهي استان 7 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت می‌شود.

اين مسئول با تاكيد بر اينكه نبايد به شغل‌هاي اداري و دولتي متكي بود، افزود: پرداختن به مشاغل اقتصاد مقاومتي فرصتي است كه علاوه بر رونق توليد در جامعه با ايجاد واحدهاي توليدي با بهره مندي از تسهيلات راه درآمدي براي افراد باشد.

وی با اشاره به اينكه بر اساس تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه نهادها و دستگاه‌هاي دولتي در مقوله اقتصاد مقاومتي وظايفي برعهده دارند، خاطرنشان كرد: سپاه از طرح‌هاي توليدي نهايت حمايت لازم را دارد تا از اين طريق با اتكا بر ظرفيت‌هاي دروني در جهت فضاي كسب و كار و رونق توليد خدمتي به جامعه انجام داده باشد. 

امامی همچنین در ادامه گفت: از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتي 10 واحد گلخانه در سطح استان قزوين راه اندازي شده است.

وی ادامه داد: براي ساخت اين واحدهاي گلخانه اي بيش از 3 ميليارد ريال تسهيلات با سود 16 درصد به متقاضيان پرداخت می‌شود، اين تسهيلات با كمك بانك مهر اقتصاد پرداخت شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان