۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین انتخابات مجمع بسیج شهرستان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۱۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

۱۵ اسفند؛

انتخابات مجمع بسیج شهرستان قزوین برگزار شد

اولین دوره انتخابات مجمع بسیج شهرستان قزوین، حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد (ع)،با انتخاب سعید میربها به عنوان ریئس این مجمع برگزار شد.

انتخابات مجمع بسیج شهرستان قزوین برگزار شد
به گزارش صبح قزوین، این  انتخابات بعدازظهر 15 اسفند 91 در حسینه شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد.
با رأی گیری که از فرماندهین، اعضای حوزه و پایگاه های استان قزوین و حاضرین در جمع صورت گرفت، میربها فرماندار شهرستان قزوین با 86 رأی ریاست این مجمع را به دست آورد.
محرمعلی والدی، فرماندهی ناحیه امام سجاد (ع) به عنوان نائب رئیس اول و محرمعلی گروسی، بخشدار مرکزی استان قزوین با 101 رأی نائب رئیس دوم از منتخبین دیگر این مراسم بودند.
از بین کاندیدهای بازرسین این مجمع مهندس کاشی پزها، شهردار اقبالیه با 107 رأی و ذبیح الله باقری ریاست آموزش و پرورش طارم سفلی با 129 رأی به عنوان بازرس معرفی شدند.
والدی با اشاره به اینکه در این رأی گیری 300 نفر از نخبگان بسیجی ناحیه امام سجاد (ع) حضور دارند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این انتخابات تلاش برای پیاده کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تشکیل جامعه اسلامی است.
وی ادامه داد: با توجه به ابلاغیه ای که رسیده، این اولین انتخابات بسیج شهرستان قزوین است که امیدواریم از این اجتماع بهره لازم را ببریم.
فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) در پاسخ به راهبردی بودن این جلسات، خاطرنشان کرد: سعی می کنیم از نخبگان هر قشر استفاده کرده و افکار و اندیشه های ناب این عزیزان را در کار گروه های این مجمع به کار گیریم.
وی افزود: 10 کارگروه برای این مجمع پیش بینی شده که روی نظرات و پیشنهادات به صورت تخصصی در هر کارگروه بحث و ابلاغ خواهد شد.
والدی بیان کرد: امسال اولویت کاری در این کارگروه ها طبق فرماین مقام معظم رهبری با کارگروه اقتصادی، مبحث مشاغل خانگی و رونق دادن به اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم در این فضا تولید فکر صورت گیرد.
فعالیت این مجمع در 8 کارگروه به شرح زیر خواهد بود: 1- کارگروه فرهنگی و سیاسی 2- کارگروه اجتماعی 3- کارگروه اقتصادی 4- کارگروه علمی، آموزشی و پژوهشی 5- کارگروه بانوان 6- کارگروه تربیتی و اخلاقی 7- کارگروه دفاعی 8- کارگروه سلامت اولین جلسه این کارگروه ها هفنه آینده برگزار خواهد شد.
اسامی کاندیدای ریاست این مجمع: سعید میربها، فرماندار شهرستان قزوین درافشانی، معاون توسعه منابع انسانی استانداری قزوین نادری، معاون برنامه ریزی استانداری قزوین اسامی کاندیدای نائب رئیس دوم: محرمعلی گروسی، بخشدار مرکزی قزوین امیر قاریان پور، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری قزوین طاهرخانی، مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین علیرضا بهرامی، معاون برنامه ریزی و مالی فرمانداری قزوین اسامی کاندیدای بازرسین این مجمع: ذبیح الله باقری، ریاست آموزش و پرورش طارم سفلی کاظم حامدی، بخشدار الموت غربی سید صادق قدسی پور، شهردار کوهین مهندس کاشی پزها، شهردار اقبالیه عبدالله کیامیری، مسئول شورای حل اختلاف محمود آباد نمونه مرتضی کلهر، بخشدار منطقه طارم سفلی انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان