۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین چوب حراج بر امنیت کشور زده شده است
کد خبر: ۲۱۶۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۳ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه بين المللي امام خميني:

چوب حراج بر امنیت کشور زده شده است

دشمن از هر شیوه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند و این امر چیزی نیست که تنها طی سالیان اخیر به وقوع پیوسته باشد بلکه از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی ، دشمنان همواره در صدد به زانو درآوردن ایران بود.

 چوب حراج بر امنیت کشور زده شده است
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ بسیج دانشجويي دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) قزوین سومین بیانیه خود را پیرامون امنیت ستیزی و اقتدارشکنی جریان لیبرال داخلی منتشر کرد.

این بیانیه بدین شرح است:

"خب، این نهضت شروع شده. ببینید، بنده با فهم این مسئله، یعنی با این فهم از مسئله‌ی کشور که کشور احتیاج دارد به یک چنین سازوکاری و به یک چنین حرکتی، از پانزده سال پیش یا اندکی بیشتر مسئله‌ی نهضت علمی و نهضت نرم‌افزاری و حرکت عظیم علمی را مطرح کردم ... امّا این حرکت یک حرکت روی جادّه‌ی آسفالته نیست ... این حرکت دشمن دارد؛ دشمنش کیست؟ حالا بعضی خواهند گفت که بله دیگر، معلوم است، تا فلانی میگوید دشمن، مقصودش آمریکا و صهیونیست‌ها و مانند اینها است و توهّم توطئه [دارد]؛ نه، توهّم توطئه نیست، شناخت توطئه و دیدن توطئه است. وقتی من توطئه را می بینم و مشاهده می کنم، که نمی توانم از شما پنهانش بکنم، باید بگویم به شما. یک عدّه‌ای تا ما می گوییم دشمن، می گویند چقدر فلانی مدام می گوید دشمن دشمن! خب نگوییم دشمن؟ خدا در قرآن این‌همه اسم شیطان را آورده. خب یک بار شیطان را گفت، تمام شد رفت، چرا مرتّب تکرار میکند؟ برای اینکه من و شما فراموش نکنیم این دشمن را. دشمن را باید دائم در نظر داشت. برای خاطر اینکه دشمن که بیکار نمی‌نشیند؛ دشمن دائماً دارد حرکت میکند. اگر بتوانند، این حرکت علمی را متوقّفش میکنند؛ اگر ببینند نمیشود متوقّفش کرد، آن را منحرف میکنند ... اگر نتوانستند متوقّفش کنند یا منحرفش کنند، سعی میکنند بدنامش کنند، آلوده کنند. [یک نفر] می‌آید اینجا به عنوان یک دانشمند، مهمان میشود، بعد میرود در خیابان جلوی دانشگاه، از تابلوی فروش پایان نامه عکس برمیدارد و در دنیا پخش میکند؛ این آلوده کردن است. چه‌کسی اینها را دعوت می کند به ایران؟ اینها دانشمندند؟ چرا نمیفهمیم؟ چرا اشتباه میکنیم؟ "
فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان علمی جوان 28/7/1395

در ابتدای این بیانیه آمده است: در بیانیه پیشین به نقش مرموز عوامل سازمان‌های بین المللی از جمله بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی _ بخوانید جاسوس های سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل _ در افشای اطلاعات برنامه هسته ای صلح آمیز ایران اشاره گردید و از نقش بازرسان این سازمان بین المللی در حمله سایبری با ویروس stuxnet به تأسیسات اتمی ایران و همچنین ترور دانشمندان هسته ای کشورمان پرده برداشته شد.

در تکمیل این تئوری که جاسوس های سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در هر لباسی و با هر عنوانی حتی در کسوت یک دانشمند و فیزیکدان به ایفای نقش می پردازند باید به این واقعیت اشاره نماییم که شناسایی دو تن از دانشمندان هسته ای کشورمان به نام های شهید دکتر مجید شهریاری و شهید دکتر مسعود علیمحمدی به منظور ترور دقیق توسط سازمان جاسوسی موساد اسرائیل پس از آن صورت گرفت که این دو شهید عزیز در پروژه معروف سزامی (SESAME) که به منظور پژوهش در حوزه فیزیک نوین در کشور اردن راه اندازی شده است به نمایندگی از کشورمان حضور یافتند و توسط دانشمندان اسرائیلی که آنها نیز در این پروژه حضور داشتند مورد شناسایی قرار گرفتند.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: همانطور که اشاره شد دشمن از هر شیوه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می نماید و این امر چیزی نیست که تنها طی سالیان اخیر به وقوع پیوسته باشد بلکه از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی ، دشمنان همواره در صدد به زانو درآوردن ایران حتی از طریق نهادها و سازمان های به اصطلاح صلح طلب بین المللی برآمدند. در اثبات این مقوله به یکی از موارد عبرت آموز تاریخ انقلاب اسلامی اشاره می‌نماییم.

1) اطلاع گروگان ها از عملیات طبس:
در خاطرات تنی چند از دانشجویان پیرو خط امام که در تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 نقش داشتند اینگونه آمده است: "دقیقاً شب قبل از آغاز عملیات پنجه عقاب توسط نیروهای ویژه ارتش آمریکا که به منظور رهایی گروگان ها صورت پذیرفته بود ، ما شاهد یک حالت مشکوک و بی سابقه در همه گروگان ها بودیم و آن اینکه در آن شب تمامی گروگان ها با کفش خوابیده بودند و لباس های آنها به گونه ای بود که گویا قرار است جایی بروند. در آن شب هیچ یک از دانشجویان نتوانستند به علت اصلی این اقدام گروگان ها پی ببرند تا اینکه فردای آنروز یک بمب خبری به سراسر جهان مخابره شد و آن شکست مفتضحانه ارتش آمریکا در صحرای طبس بود.
بلافاصله پس از حادثه طبس ، دانشجویان به این حقیقت پی بردند که گروگان ها از انجام این عملیات آگاهی داشتند و به همین دلیل بود که شب گذشته با حالت آماده باش به بستر خواب رفته بودند. اما چه کسی گروگان ها را از این عملیات آگاه ساخته بود؟

پس از بررسی های متعدد کاشف به عمل آمد که این آگاه سازی توسط مأموران سازمان صلیب سرخ صورت گرفته بود چرا که دقیقاً دو روز قبل از عملیات طبس تعدادی از مأموران سازمان صلیب سرخ به منظور اطلاع از وضعیت پزشکی و جسمانی گروگان ها به ایران آمده و در محل اسکان گروگان ها با همه آنان به صورت خصوصی دیدار داشته بودند و این به اصطلاح مأموران سازمان صلیب سرخ که به اذعان دانشجویان پیرو خط امام ، همگی جاسوس های سازمان جاسوسی آمریکا CIA بودند ، گروگان ها را در جریان عملیات پنجه عقاب (شکست طبس) قرار داده بودند."
این مقوله حاکی از این واقعیت است که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ، سازمان ها و نهادهای بین المللی هیچ گاه با ایران رو راست نبوده و همواره ابزار و امکانات خود را در اختیار سازمان های جاسوسی دشمن قرار می داده اند.

2) تکنولوژی های پیشرفته برای رصد برنامه هسته ای ایران:
پس از گذشت سالها از جاسوسی صلیب سرخ برای آمریکا اکنون نیز وضعیت به همین منوال است و پذیرش پروتکل الحاقی از سوی دولت تدبیر !!! و امید !!! و اعتماد بیش از حد به سازمان های بین المللی به ویژه نهاد بد نامی همچون آژانس بین المللی انرژی اتمی ، نتیجه ای جز درز اطلاعات محرمانه بیشتر از وضعیت کشور نخواهد داشت که در ادامه به یکی از افتضاحات مندرج در ننگنامه برجام که دولتمردان دولت راستگویان !!! در خلال مذاکرات هسته ای آن را پذیرفته اند اشاره می نماییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: برخلاف تأکید صریح رهبر معظم انقلاب که در تاریخ 20/1/1393 فرمودند: "روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید بصورت متعارف و غیرفوق العاده باشد." و همچنین برخلاف تأکید ایشان که در تاریخ 20/1/1394 فرمودند: "تذکّر بعدی این است که هیچ شیوه‌ی نظارتی غیر متعارف که جمهوری اسلامی را به یک کشور اختصاصی از لحاظ نظارت تبدیل میکند، به هیچ وجه مورد قبول نیست. همین نظارت‌های متعارفی که در همه‌ی دنیا معمول است، اینجا هم همان نظارتها [باشد]، و نه بیشتر." باید به عرض برسانیم که حضرات تیم مذاکره کننده هسته ای دولت تدبیر !!! و امید !!! مبتنی بر بند 15 از صفحه 10 متن انگلیسی برجام ، زیر بار تعهدی رفته اند که تاکنون هیچ کشوری چنین ریسک بزرگ امنیتی را نپذیرفته و آن پذیرشِ نظارت های اختصاصی با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن است.
اینگونه نظارت ها که عملاً ایران را به یک کشور استثنایی در دنیا به لحاظ نظارت بدل نموده است شامل بهره گیری از دوربین های پیشرفته آنلاین ، دستگاه سنجش میزان غنی‏ سازی آنلاین و ... می باشد. وجود این دوربین های پیشرفته آنلاین بدین این معناست که همه دانشمندان هسته ای کشورمان و هر آن کس که به صورت مستقیم در صنعت هسته ای فعالیت دارد توسط دوربین های آنلاین آژانس به صورت لحظه ای شناسایی شده و بار دیگر فجایعی همچون ترور شهید مصطفی احمدی روشن توسط موساد اسرائیل تکرار خواهد شد.

علاوه بر این تیم مذاکره کننده دولت باسوادان !!! این تعهد تحقیرآمیز را نیز پذیرفته است که به مدت 25 سال ، آژانس بین المللی انرژی اتمی حتی بر کنسانتره های سنگ معدن اورانیوم تولیدی در کارخانه های تغلیظ اورانیوم ایران نیز نظارت دائمی داشته باشد ، اقدامی که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست.

با توجه به چوب حراج زدن دولت تدبیر!!! و امید !!! بر امنیت جانی دانشمندان هسته ای و همچنین پذیرش ریسک های بزرگ امنیتی نسبت به تأسیسات فوق سری هسته ای کشور در کنار به بار آوردن بسیاری از نا به سامانی های دیگر از جمله رکود عمیق اقتصادی و ایجاد بحران در معیشت ملت، باید به این حقیقت اذعان داشت که به احتمال قریب به یقین این دولت ، اولین دولت چهار ساله ایران خواهد شد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان