۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین باید رعایت نظافت شهری در ایام عزاداری را به یک فرهنگ تبدیل کنیم
کد خبر: ۲۱۵۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۵ ساعت: ۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداری قزوین:

باید رعایت نظافت شهری در ایام عزاداری را به یک فرهنگ تبدیل کنیم

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوین عنوان کرد: بايد نريختن زباله در ایام عزاداری را به يک فرهنگ تبديل کنيم که اين نيازمند تلاش از سوي مسئولين و همکاري بسيار از سوي مردم است.

باید رعایت نظافت شهری در ایام عزاداری را به یک فرهنگ تبدیل کنیم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعید وزیری‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوین در جلسه هم‌اندیشی با سمن‌های محیط زیست شهر قزوین با محوریت «نظافت شهری در ایام عزاداری‌ها» که در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد:رعايت نظافت شهري دغه‌دغه مشترک مجموعه مديريت شهري و تشکل‌هاي زيست محيطي است، به طور قطع با تعامل سازنده و همکاري مي‌توان اين معضل را رفع کرد.
وی افزود: بايد نريختن زباله را به يک فرهنگ تبديل کنيم که اين نيازمند تلاش از سوي مسئولين و همکاري بسيار از سوي مردم است.
وزیری نژاد تصریح کرد:شهرداري آماده همکاري با سمن‌ها در اجراي طرح‌هاي اثربخش و سودمند محيط زيستي در حوزه مديريت شهري است.
این مسئول از ارزیابی نقاط ضعف سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا امسال تعداد ایستگاه‌های صلواتی کاهش و سیستم کمک به هیات‌های مذهبی از نقدی به حواله‌های فرهنگی تغییر یافته است و تا حد امکان استفاده از بنر را کم کردیم.
وزیری نژاد خاطرنشان کرد: همچنین امسال لیوان‌های کاغذی در اختیار ایستگاه‌های صلواتی قرار داده می‌شود.
وی در پایان بیان کرد: از هیات مذهبی و مساجد خواسته شده است تا عملکرد مثبت خود را در حوزه رعایت نظافت شهری در ایام عزای حسینی برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بفرستند تا تشویق شوند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه همچنین مدیران تشکل‌های مردم نهاد و انجمن‌های زیست محیطی به ارائه نقطه‌ نظرات خود پیرامون راهکارهای موثر برای ورود سازمان‌های مردم نهاد به مسائل روز جامعه پرداختند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان