۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود
کد خبر: ۲۱۵۶۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۵ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: عامل دیگر پیروزی مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس، رهبری امام راحل بود، مردم به ایشان اعتقاد و اعتماد داشتند و از رهبرشان پیروی می‌کردند، امروز نیز این امر صدق می‌کند.

تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، همایش ایثار و رزمندگان با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین و مسئولین، مدیران سازمان‌ها و جمعی از بسیجیان شهرستان تاکستان و رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن امام علی(ع)برگزار شد.
سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آرزوی سلامتی برای رزمندگان و بسیجیان، از خداوند متعال دعای خیر و استواری را برای مردم داشت.
وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب ما دستاوردهای عظیمی داشت که می‌توان به از بین بردن سلطه سیاسی غرب در کشورها، مانع دست اندازی آمریکا به ثروت و منابع کشور و ایجاد الگوی مناسب و ممتاز براساس آموزه‌های دینی برای جهانیان که مرگ تدریجی ابر قدرت‌ها را در پی داشت، اشاره کرد.
شاهرخی اعلام کرد: جنگ تحمیلی ما ناشی از انقلابی بود که مورد پسند کشورهای غرب نبود دشمن بارها بعد آن قصد ریشه کنی انقلاب را داشت، مواردی چون تلاش دشمن برای سقوط سنندج، پاوه و کردستان، ایجاد ناامنی خوزستان، کودتا نوژه، خیانت بنی صدر و جداسازی بلوچستان از ایران اشاره کرد.
این فرمانده سپاه اذعان کرد: عامل دیگر پیروزی مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس، رهبری امام راحل بود، مردم به ایشان اعتقاد و اعتماد داشتند و از رهبرشان پیروی می‌کردند، امروز نیز این امر صدق می‌کند کشورهای غربی قصد دارند با تضعیف رهبری در تبعیت مردم از رهبری و جایگاه ولایت تضعیف ایجاد کنند.
وی بیان کرد: برادران و خواهران مراقب فرزندان خود باشید؛ دشمن امروز کار خود را با ماهواره و شبکه‌های اجتماعی شروع کرده است؛ هر خانه را یک سنگر بدانید و مراقب خانواده باشید؛ حدود 600 شهید در شهرستان تاکستان چشم به راه حفاظت شما از خانواده‌هاست.
شاهرخی عنوان کرد: امروز جبهه و جنگ باقی است، مراقب تفرقه بین مردم و ولی فقیه باشید و تلاش کنید که ولی فقیه از ما راضی باشد. ملت ایران در پیچ تاریخی مهمی قرار دارد، با عبور از این پیچ‌ها می‌توانیم زمینه ساز ظهور باشیم.
همچنین در این مراسم سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان ضمن بزرگداشت ایثار و رشادت‌های مردم در 8 سال دفاع مقدس و از همه مردم درخواست کرد تا در مراسم استقبال از رئیس جمهور که قرار است در 7 مهرماه شرکت کنند.
همچنین در ادامه مراسم حیدری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس مراسم را با بیان خاطرات و رشادت‌های شهدا پرداخت.
انتهای پیام/3009
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان