۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین از آقای ابراهیم حاتمی‌کیا به دلیل کار متعهدانه و ارزشمندشان تشکر می‌کنم
کد خبر: ۲۱۴۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مریلا زارعی:

از آقای ابراهیم حاتمی‌کیا به دلیل کار متعهدانه و ارزشمندشان تشکر می‌کنم

زارعی پس از دریافت سیمرغ خود گفت:از آقای ابراهیم حاتمی‌کیا تشکر می‌کنم چراکه اجازه دادند در مقابل دوربین‌شان در فیلم ارزشمند «چ» قرار بگیرم و بیاموزم و دوم به دلیل کار متعهدانه و ارزشمندشان که باعث شدند توجه هیات داوران به «شیار ۱۴۳» جلب شود.

از آقای ابراهیم حاتمی‌کیا به دلیل کار متعهدانه و ارزشمندشان تشکر می‌کنم
به گزارش صبح قزوین، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حالی به کار خود پایان داد که «رستاخیز» ۷ سیمرغ، «چ» ۶ سیمرغ و «شیار ۱۴۳» ۳ سیمرغ را در این جشنواره از آن خود کردند.
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن: مریلا زارعی برای فیلم «شیار 143» زارعی پس از دریافت سیمرغ خود در سخنانی گفت: تشکر می‌کنم از هیات داوران که بازی من به دلشان نشست.
خدا را شاکرم که این توفیق را به من داد تا در نقشی سنگین، حساس و مسئولیت‌برانگیز بازی کنم و باز خدا را شاکرم که این توفیق را به من داد که در قلب شما بنشینم.
وی افزود: این سیمرغ حاصل سال‌ها مهری است که از شما گرفتم و تجربه‌ای که از کار کردن با کارگردانان بزرگ به دست آوردم.
از آقای ابراهیم حاتمی‌کیا تشکر می‌کنم چراکه اجازه دادند در مقابل دوربین‌شان در فیلم ارزشمند «چ» قرار بگیرم و بیاموزم و دوم به دلیل کار متعهدانه و ارزشمندشان که باعث شدند توجه هیات داوران به «شیار 143» جلب شود.
زارعی تصریح کرد: این جایزه برای من خیلی ارزشمند است.
خواهش می‌کنم به جای تشویق من و این سیمرغ، به احترام همه مادران و زنان سرزمینم که در این سال‌ها صبورانه ایستادند، عزیزانشان را برای جان و مال و ناموس این کشور دادند و باز هم سکوت کردند، به احترام بایستید.
انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان