۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین تحویل ۵ دستگاه خودروی آریو ظرف ۱۰ روز آینده
کد خبر: ۲۱۴۵۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳۱ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد:

تحویل ۵ دستگاه خودروی آریو ظرف ۱۰ روز آینده

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهردرای قزوین گفت: طی ۱۰ روز آینده، ۵ دستگاه خودروی آریو به متقاضیان دریافت این نوع خودرو تحویل داده می‌شود.

تحویل ۵ دستگاه خودروی آریو ظرف ۱۰ روز آینده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عصر روز گذشته(شنبه) در جلسه این سازمان گفت: خودروهای تاکسی که هم اکنون در ناوگان تاکسیرانی شهر قزوین فعالیت می‌کنند، طراحی 30 سال قبل است و قابلیت جابه‌جایی مسافر به بیرون از شهر به ویژه برای مسافرت‌های بین استانی ندارد.
وی اضافه کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که خودروی آریو نسبت به خودروهایی که هم اکنون در ناوگان تاکسیرانی سازمان به کار گرفته می‌شود، دارد، این خودرو برای جایگزینی انتخاب شد و متقاضیان دریافت خودرو آریو مراحل ثبت نام و دریافت آن را انجام دادند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته ظرف 10 روز آینده 5 دستگاه خودرو آریو به متقاضیان دریافت این نوع خودرو تحویل داده می‌شود.
دربندی‌زاده تصریح کرد: البته سعی داریم ظرف مدت سال جاری و سال آینده خودروهای مناسبت‌تری نسبت به آریو برای ناوگان تاکسیرانی سازمان تهیه کنیم.
وی با بیان این که وسایل حمل و نقل عمومی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: قزوین شهری است که میزان آلودگی هوا در آن کم است. بنابراین با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید به فکر جلوگیری از آلودگی هوای شهر باشیم، زیرا قرار نیست در ابتدای امر با بی توجهی موجب آلودگی هوا شده و سپس برای رفع آلودگی اقدام کنیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به استفاده از خودروهای آریو برای جابه‌جایی مهمانان اجلاس جاده ابریشم اظهار کرد: یک بخش از حمل و نقل این اجلاس به سازمان تاکسیرانی سپرده شده که سعی داریم با استفاده از خودروهای آریو که تحویل می گیریم این مهم را انجام دهیم.
دربندی‌زاده یادآور شد: با توجه به هدفی که در تجهیز ناوگان تاکسیرانی در نظر داریم، خودروی آریو با تسهیلات بهتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/3009



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان